Trultersen
Blir kjent med forumet
Tidlig ul i dag visste en tom fostersekk. Har nok hatt en tidlig ma. Henvist til sykehus for en second opinion. Knust....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høre. Var du langt på vei? Ta vare på deg selvTidlig ul i dag visste en tom fostersekk. Har nok hatt en tidlig ma. Henvist til sykehus for en second opinion. Knust....
7+2Så leit å høre. Var du langt på vei? Ta vare på deg selv
Sender deg en god klemTidlig ul i dag visste en tom fostersekk. Har nok hatt en tidlig ma. Henvist til sykehus for en second opinion. Knust....
Hvordan går det med deg?Så trist å høre fikk selv påvist 3 tomme forstersekker på sykehuset forrige uke, og vit at du ikke er alene i det du står i nå
Det går greit. 8 dager siden aborten nå, og har bestilt meg time hos privat gynekolog neste uke for å se om det er noen rester igjen, noe jeg tror det er siden jeg har blødd lite og fortsatt har hcg på 1700. Hvordan har du det?Hvordan går det med deg?
Først på time hos jordmor som fant en tom fostersekk, hun var ikke i tvil. Så funn av tre tomme på sykehuset 3 dager etterpå. Jeg var 7+1 på timen hos jordmor.Noen som har opplevd tom fostersekk ved ultralyd hos jordmor?
Jeg hadde første dag i siste mens 31 juli, men jeg har hatt uregelmessige sykluser men ca 5 uker imellom hver mens. Hadde ubeskyttet samleie 19 august og da jeg tok en test 7 september visste den 2-3 uker gravid.
Tok jeg TUL for tidlig kanskje? Kan det være at jeg er for kort på vei til at jordmor kunne finne foster og plommesekk? Fostersekken var 12 mm.
Hva tror dere? Time hos sykehus i morgen
Lurt å bestille time hos gyn da. Tøft her. Gruer meg til legetime på sykehuset i morgen. Har et lite håp, men vet innerst inne at det ikke er noe der...Det går greit. 8 dager siden aborten nå, og har bestilt meg time hos privat gynekolog neste uke for å se om det er noen rester igjen, noe jeg tror det er siden jeg har blødd lite og fortsatt har hcg på 1700. Hvordan har du det?
Det er skikkelig tøft og skikkelig dritt… men håper spiren sitter for oss begge neste gangLurt å bestille time hos gyn da. Tøft her. Gruer meg til legetime på sykehuset i morgen. Har et lite håp, men vet innerst inne at det ikke er noe der...