Takk for meg

Tidlig ul i dag visste en tom fostersekk. Har nok hatt en tidlig ma. Henvist til sykehus for en second opinion. Knust....
Så leit å høre. Var du langt på vei? Ta vare på deg selv :Heartred

Så trist å høre :sorry: Sender deg gode klemmer ❤️

Det var leit å høre, masse lykke til videre ❤️

Så trist :( håper alt er bra med deg etter forholdene og at spiren sitter til termin neste gang :Heartred

Så forferdelig trist:( Fikk bekreftet en MA selv forrige uke, og det er så ubeskrivelig vondt når det ikke blir som man hadde tenkt seg:Heartred
Sender deg alle mulige styrkeklemmer og gode tanker :Heartred

Noen som har opplevd tom fostersekk ved ultralyd hos jordmor?

Jeg hadde første dag i siste mens 31 juli, men jeg har hatt uregelmessige sykluser men ca 5 uker imellom hver mens. Hadde ubeskyttet samleie 19 august og da jeg tok en test 7 september visste den 2-3 uker gravid.

Tok jeg TUL for tidlig kanskje? Kan det være at jeg er for kort på vei til at jordmor kunne finne foster og plommesekk? Fostersekken var 12 mm.

Hva tror dere? Time hos sykehus i morgen

Noen som har opplevd tom fostersekk ved ultralyd hos jordmor?

Jeg hadde første dag i siste mens 31 juli, men jeg har hatt uregelmessige sykluser men ca 5 uker imellom hver mens. Hadde ubeskyttet samleie 19 august og da jeg tok en test 7 september visste den 2-3 uker gravid.

Tok jeg TUL for tidlig kanskje? Kan det være at jeg er for kort på vei til at jordmor kunne finne foster og plommesekk? Fostersekken var 12 mm.

Hva tror dere? Time hos sykehus i morgen
Først på time hos jordmor som fant en tom fostersekk, hun var ikke i tvil. Så funn av tre tomme på sykehuset 3 dager etterpå. Jeg var 7+1 på timen hos jordmor.

Da jeg var på tidlig ultralyd med datteren min var jeg 6+4 og kunne tydelig se at det var noe der samt hjertelyd.

Jeg kan ikke svare deg på om ultralyden var for tidlig, men ville heller forberedt meg på at det er tomt der enn å ha altfor store forhåpninger, at om de skulle finne noe så blir det heller en gledelig nyhet, sånn for psyken sin skyld ❤️

Det går greit. 8 dager siden aborten nå, og har bestilt meg time hos privat gynekolog neste uke for å se om det er noen rester igjen, noe jeg tror det er siden jeg har blødd lite og fortsatt har hcg på 1700. Hvordan har du det?
Lurt å bestille time hos gyn da. Tøft her. Gruer meg til legetime på sykehuset i morgen. Har et lite håp, men vet innerst inne at det ikke er noe der...

Back
Topp