Takk for meg

Lillespire2024

Glad i forumet
da melder jeg meg ut av denne gruppa. Det gikk ikke veien denne gang.
Det startet på tirsdag med litt rosa utflod, ingen smerter. Så litt mer rosa på torsdag, så igjen fredag, og da har det kommet litt hele tiden. Nå i dag kommer det mer blod med litt koagler, og jeg kjenner det murrer i magen, som når mensen kommer.
Denne graviditeten var ikke planlagt, men gledelig, så vi kommer til å prøve igjen når kroppen har nullstilt seg :happy: masse lykke til alle sammen:love7

Så trist, masse lykke til videre ♡

Trist å lese, ta vare på hverandre og masse lykke til videre! :Heartred

Så utrolig trist! Håper du har fine folk rundt deg :Heartpink Jeg tar å fjerner deg fra terminlista.

Så trist, vondt og leit :sad010Unner ingen dette. Masse lykke til videre.

Det startet på tirsdag med litt rosa utflod, ingen smerter. Så litt mer rosa på torsdag, så igjen fredag, og da har det kommet litt hele tiden. Nå i dag kommer det mer blod med litt koagler, og jeg kjenner det murrer i magen, som når mensen kommer.
Denne graviditeten var ikke planlagt, men gledelig, så vi kommer til å prøve igjen når kroppen har nullstilt seg :happy: masse lykke til alle sammen:love7
Så trist å høre. Masse lykke til videre <3

Tusen takk alle sammen :Heartbigred på en merkelig måte fikk jeg aldri den gravidfølelsen denne gangen, og jeg har bært fram 5 nydelige barn, så kan hende kroppen og hodet visste fra dag 1 at dette ikke ville gå bra? Jeg ser allerede fram til å komme igang med prøvingen når kroppen er klar, for vi ønsker oss flere barn:happy:vi trives såå godt med stor familie:love7 masse lykke til alle sammen, krysser fingre og tær for dere:signs003

Trist - lykke til videre :Heartred Hvor langt på vei var du? Går muligens gjennom en SA nå, men er så usikker på om det faktisk er det.

Trist - lykke til videre :Heartred Hvor langt på vei var du? Går muligens gjennom en SA nå, men er så usikker på om det faktisk er det.
Jeg skulle vel vært i uke 8+5 i går, søndag. Jeg er faktisk veldig usikker selv på hva som faktisk skjer, for jeg blør så lite at jeg ikke trenger verkwn bi d eller truseinnlegg, og murringene jeg kjente forsvant like fort som de kom, så ingen smerter. Blør litt hver dag nå. Skal ringe legen uti uka om ting ikke forandrer seg.
Håper det ikke er en SA du går gjennom:Heartred

Jeg skulle vel vært i uke 8+5 i går, søndag. Jeg er faktisk veldig usikker selv på hva som faktisk skjer, for jeg blør så lite at jeg ikke trenger verkwn bi d eller truseinnlegg, og murringene jeg kjente forsvant like fort som de kom, så ingen smerter. Blør litt hver dag nå. Skal ringe legen uti uka om ting ikke forandrer seg.
Håper det ikke er en SA du går gjennom:Heartred
Omtrent akkurat som her da! Jeg vet heller ikke helt hva som skjer, men har fått ul i morgen. Startet med småblødninger lørdag, søndag var friskt blod og 3-4 klumper, i dag har det vært sparsom frisk blødning, men mindre. Ingen smerter, kun noen mensmurringer i går. Forsvant etter noen timer. Det er sikkert en SA, men har likevel litt håp ettersom det ikke har vært smerter og ikke vært store blødninger. Kanskje litt optimistisk, men det er vel slik at man holder på håpet til ting er bekreftet.. Blir godt å få sjekket i morgen.

Back
Topp