Takk for meg.

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Denne gangen ble jeg også "en av dem".
Litt vemodig, men sånn er livet :)
Begynte med at jeg mistet gravid-symptomene, så kom det en kraftig blødning med magesmerter og kramper. Skal på tul på fredag og se at alt er i orden. Men det er ikke tvil om at det ble en spontan abort på meg denne gangen.

Dere er en fin gjeng! Fortsett å ta vare på hverandre i denne fine tiden fremover!
 
Så leit å lese. Lykke til med videre prøving, håper syklusen kjapt er på plass og at du snart har to nye streker :) Ta vare i denne sårbare tiden. Styrkeklem!
 
Vondt å lese! Lei meg for deg. Håper også syklusen er kjapt på plass, og når dere følere dere klar går i gang med prøvingen og ser positivt resultat igjen. Gode klemmer sendes din vei :Heartred
 
:Heartpink Så veldig trist. Masse lykke til videre, håper ny spire sitter raskt
 
Denne gangen ble jeg også "en av dem".
Litt vemodig, men sånn er livet :)
Begynte med at jeg mistet gravid-symptomene, så kom det en kraftig blødning med magesmerter og kramper. Skal på tul på fredag og se at alt er i orden. Men det er ikke tvil om at det ble en spontan abort på meg denne gangen.

Dere er en fin gjeng! Fortsett å ta vare på hverandre i denne fine tiden fremover!
Det var trist! :sorry:
Masse lykke til videre. God klem! :Heartred
 
De beste lykke-ønskninger sendes din vei :Heartpink Satser på at terminspiren kommer så fort du er klar for det igjen:love2
 
Trist å lese at det ikke gikk veien for deg heller! Krysser fingrene for at vi kommer inn i ny termingruppe så fort som mulig :Heartred
 
Takk alle sammen! :)
Det er veldig trist, men er klar for å begynne på nytt. Da har vi noe å se frem til :)
 
Back
Topp