Takk for meg!

Nei å nei, det var ikke sånn det skulle gå :( Så ufattelig urettferdig! Håper du havner i en annen 2023-termingruppe, og da skal du gå til termin :Heartpink :Heartpink
 
Åå dette var skikkelig trist å høre.. Det var ikke sånn her det skulle gå, jeg sender deg masse gode tanker selv om det ikke hjelper deg noe akkurat nå❤️ Ta vare på det selv
 
Fy søren, nå må uflakskvota være brukt opp.. Masse masse lykke til videre, satser på at neste spire kommer fortere enn du aner og blir værende helt til mål :HeartpinkStyrkeklemmer og babystøv til deg:Heartpink
 
:Heartbigred Nei så utrolig trist!! Det går ikke veien her heller. Håper vi sees i en annen termingruppe. Mange varme klemmer:Heartpink
 
Veldig trist å høre ❤️ Håper du snart kommer i en annen termingruppe og at alt går veien for deg. Stor klem
 
Så utrolig trist. Sender mange gode tanker :Heartpink ta vare på deg selv, så håper jeg det klaffer snart igjen:Heartpink
 
:Heartbigred Nei så utrolig trist!! Det går ikke veien her heller. Håper vi sees i en annen termingruppe. Mange varme klemmer:Heartpink
Så trist :sad010 Håper for oss begge at vi snart blir gravide igjen og spiren sitter helt frem.
 
Back
Topp