Takk for meg

LilleVimsen

Gift med forumet
Septemberskattene 2023
På mandag skulle jeg bare på en tidlig ultralyd for å sjekke at alt var greit. De oppdaget da at fosteret var mye mindre enn forventet mtp uken jeg var i. Heller ingen hjerteslag… Hadde visst en MA, som skjedde for 5 uker siden. Det er veldig tungt og veldig uventet.. Sier med tungt hjerte takk for meg, og håper jeg snart kommer inn i en ny termingruppe for 2023-barn. Ønsker dere lykke til videre :Heartred
 
Så forferdelig trist å høre :( Sender deg masse klemmer:Heartred:Heartred
 
På mandag skulle jeg bare på en tidlig ultralyd for å sjekke at alt var greit. De oppdaget da at fosteret var mye mindre enn forventet mtp uken jeg var i. Heller ingen hjerteslag… Hadde visst en MA, som skjedde for 5 uker siden. Det er veldig tungt og veldig uventet.. Sier med tungt hjerte takk for meg, og håper jeg snart kommer inn i en ny termingruppe for 2023-barn. Ønsker dere lykke til videre :Heartred
Så leit å høre, det samme skjedde med meg dagen etter jeg hørte hjertelyden stoppet det i uke 7+3. Masse babystøv for 2023
 
På mandag skulle jeg bare på en tidlig ultralyd for å sjekke at alt var greit. De oppdaget da at fosteret var mye mindre enn forventet mtp uken jeg var i. Heller ingen hjerteslag… Hadde visst en MA, som skjedde for 5 uker siden. Det er veldig tungt og veldig uventet.. Sier med tungt hjerte takk for meg, og håper jeg snart kommer inn i en ny termingruppe for 2023-barn. Ønsker dere lykke til videre :Heartred



Å nei! Det er så vondt! Mange varme tanker til deg! :Heartred

Jeg ble gravid igjen på andre syklusen etter at vi mistet i MA. Krysser alt jeg har for at du får en liten 2023skatt:Heartpink

Det jeg opplevde som tungt i tillegg til det å miste i seg selv, var å tenke på alle de drømmene jeg hadde for den lille og gleden over spiren i magen som jeg hadde i fire uker og som voks seg større og sterkere på de fire ukene og så viste det seg at jeg hadde mistet, og bare trodd at alt var bra i de fire ukene.

Trøsten for meg ved å miste så tidlig (jeg mistet i uke 7 og oppdaget det i uke 11) var å tenke på at da har nok fosteret aldri vært levedyktig.

Denne gangen tok jeg TUL i uke 7 og 11 for å trygge meg. Gjør det du trenger for å trygge deg, når en ny spire har festet seg:Heartpink

All varme tanker til deg i tiden fremover nå! Håper du har noen gode nære rundt deg!

Stor klem:Heartpink
 
Utrolig trist å høre. Det er en vond og tung byrde å bære, og jeg håper du får den hjelp og støtte du fortjener og behøver nå og fremover. Måtte det bli deres tur neste gang. Ikke gi opp, søk hjelp og støtte, om du har mulighet så ta imot de tilgjengelige ressurser du kan.
 
Back
Topp