Takk for meg..

fjelluft93

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Jeg må dessverre takke for meg her inne.. Jeg har hatt tester som ikke ble noe særlig sterkere. Har tatt blodprøve som jeg foreløpig ikke har fått svar på. I går kveld hadde jeg migrene, noe som for meg ofte kommer dagen før menstruasjon, så da var det ganske forventet at det ville komme en blødning i dag, og det gjorde det. Ca. 5+4 dager på veg, så hadde ikke kommet særlig langt.

Jeg har lest litt om SA nå, og ser at det faktisk er høyere sannsynlighet etter tidligere keisersnitt, noe som jeg hadde med førstemann. Noen andre som har opplevd SA etter KS?
 
Så leit :Heartred Sender mange klemmer til deg :Heartred
 
Så utruleg leit! ❤️ Håpar det klaffar igjen snart. Sender mange styrkeklemmar!
 
Jeg må dessverre takke for meg her inne.. Jeg har hatt tester som ikke ble noe særlig sterkere. Har tatt blodprøve som jeg foreløpig ikke har fått svar på. I går kveld hadde jeg migrene, noe som for meg ofte kommer dagen før menstruasjon, så da var det ganske forventet at det ville komme en blødning i dag, og det gjorde det. Ca. 5+4 dager på veg, så hadde ikke kommet særlig langt.

Jeg har lest litt om SA nå, og ser at det faktisk er høyere sannsynlighet etter tidligere keisersnitt, noe som jeg hadde med førstemann. Noen andre som har opplevd SA etter KS?

Så trist at det ikke gikk denne gangen:( Ønsker deg masse lykke til med videre prøving:Heartred

Dette med ks var jeg ikke klar over:confused004
 
Så trist.. Håper det klaffer igjen med det første:Heartpink (Hadde også KS sist, og var ikke klar over økt risiko..)
 
Så trist :( Lykke til videre! :Heartred
 
Så leit :( håper det klaffer igjen fort!
 
Så leit å høre :sorry: Masse lykke til videre :Heartred
 
Back
Topp