Takk for meg

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Så ble det ingen april-baby på oss gitt… har igrunn kjent det i en uke, så siste hcg-svar gjorde meg nesten litt letta. Da slipper vi å gå og lure noe mer! Virker som om kroppen hvertfall ordner opp selv denne gangen. Lettere å forholde seg til enn forrige runde når vi hadde ma. Masse lykke til videre dere andre :Heartred
 
Så trist :sorry: Men noen ganger føler man bare på kroppen om ting går galt.
Masse lykke til om det blir ny prøverunde og håper spiren sitter da :Heartred
 
Så ble det ingen april-baby på oss gitt… har igrunn kjent det i en uke, så siste hcg-svar gjorde meg nesten litt letta. Da slipper vi å gå og lure noe mer! Virker som om kroppen hvertfall ordner opp selv denne gangen. Lettere å forholde seg til enn forrige runde når vi hadde ma. Masse lykke til videre dere andre :Heartred
Så leit å høre:( Lykke til videre:Heartred
 
Nei, så trist. Sender en god klem ❤️ Lykke til videre, håper spiren snart sitter igjen og blir til termin ❤️
 
Så trist :sorry:

lykke til videre, og håper det klaffer fort for dere igjen :Heartred
 
Dette var trist å høre, og så fryktelig leit at du må gjennom. Selv om du har hatt dine mistanker så går man jo og håper det ikke stemmer helt til det motsatte er bevist. Vet hvor vondt det er. Lykke til så mye med evt nytt forsøk. :Heartred
 
Uff så leit å måtte gjennom en SA, spesielt når du har hatt en MA før det. :Heartred

Jeg hadde SA i mai, ble gravid igjen etterpå og er nå 7+5 :Heartred håper denne spiren blir til en frisk baby til slutt, og ikke ender i SA/MA :Heartred
 
Kjære deg ❤ Så utrolig trist at du også mistet aprilspiren din. Håper det klaffer raskt for dere ❤
 
Så ble det ingen april-baby på oss gitt… har igrunn kjent det i en uke, så siste hcg-svar gjorde meg nesten litt letta. Da slipper vi å gå og lure noe mer! Virker som om kroppen hvertfall ordner opp selv denne gangen. Lettere å forholde seg til enn forrige runde når vi hadde ma. Masse lykke til videre dere andre :Heartred
Nei, jeg hadde håpet sånn for deg❤️
 
Back
Topp