Takk for meg

Lille.meg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
JuniJubel2021
Oktoberbarna 2021♡
Junibollene 2023
Takk for meg.
Etter 3 ultralyd undersøkelser hvor di bare finner en tom pose, så startet di meg på abort-pillen for å hjelpe kroppen å komme tilbake til normalen. Di regner med at jeg mistet i ca uke 4, men vanskelig å se uten embryo..
Ønske dokker alle lykke til:)
 
Så utrolig trist ❤ Håper aborten går fint for seg og at du får komme raskt til med nytt forsøk når du er klar for det. Sender en goood styrkeklem! ❤
 
Så trist!

lykke til med ny prøving når dere er klare For det <3
 
Så utrolig trist å høre!:Heartred Hadde akkurat samme som det du har opplevd selv i juni. Aborten gikk fint, slapp å ha smerter osv. Og tok ikke så lang tid før jeg nå er gravid igjen. Du blir helt sikkert fulgt opp ekstra mye neste gang også :Heartred jeg får både hormon medisin og ultralyd hver uke nå pga det som skjedde.
 
Huff, dette var trist! Håper aborten går smertefritt for seg. Ønsker deg lykke til videre, og håper spiren sitter fort igjen.
Klem :Heartred
 
Så trist. Lykke til videre og håper du slipper ha det vondt ❤️
 
Varm klem til deg og lykke til med videre prøving. Snart sitter spiren som støpt :Heartred
 
Takk for meg.
Etter 3 ultralyd undersøkelser hvor di bare finner en tom pose, så startet di meg på abort-pillen for å hjelpe kroppen å komme tilbake til normalen. Di regner med at jeg mistet i ca uke 4, men vanskelig å se uten embryo..
Ønske dokker alle lykke til:)
Uff, så innmari tungt det må være. Sender deg mange styrkeklemmer :Heartred
 
Gode klemmer til deg ❤️
 
Back
Topp