Takk for meg

BR92

Flørter med forumet
Himmelbarn
Da var det dessverre min tur til å takke for meg. Var på TUL (9+5) i dag hvor det ble oppdaget MA. Hadde et lite håp denne gangen siden vi fikk høre hjerteslag for 2 uker siden. Dette er min andre graviditet og min andre MA, og jeg sitter her og vet ikke helt hva jeg skal tenke eller gjøre. Nå venter det innleggelse på sykehuset i morgen som følge av komplikasjoner ved forrige cytotec-kur.

Ønsker dere andre mars-damer masse lykke til, og jeg håper spiren sitter hele veien for dere alle ❤️

Nei, så leit å lese! Håper det er fort overstått, så du kan bruke energi og fokus på deg selv og at dere kan klare å gå videre når du er klar for det ❤

Så utrolig trist å høre :Heartred merket du ingenting? Håper virkelig det går riktig vei neste gang :Heartred

Det var trist å lese! :( Livet kan virkelig være urettferdig brutalt noen ganger. Ønsker deg masse lykke til imorgen, håper det går fredelig for seg og at dere tar godt vare på hverandre ❤️ Lykke til videre ❤️

Så vondt og urettferdig :( Sender gode klemmer og håper det går bra med deg på sykehuset og at dere får god støtte:Heartred

Så trist å lese dette :( stor klem ❤️❤️

Det var fryktelig leit :( Lykke til på sykehuset, ta vare på deg selv :Heartred Jeg håper den neste spiren sitter hele veien!

Å nei, dette var virkelig trist lesning.. :( Sender deg en stor klem og mange varme tanker ❤

Ånei, så fryktelig! ❤️ Leit at du måtte oppleve dette igjen, håper det går riktig vei neste gang! Masse lykke til!

Back
Topp