Takk for meg

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Dessverre var det visst ikke min tur denne gangen allikevel:( Jeg begynte å få rosa på papiret igår kveld og blø i natt. Skulle vært 6 uker imorgen.
Jeg vet jo at dette er veldig vanlig, men jeg hadde inderlig håpet at vi skulle slippe unna siden vi gikk gjennom to (uke 13 og uke 6) med kona mi, og siden reisen hit allerede har vært veldig lang, men akk nei. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem mot neste mulighet om 4 mnd (endometriose og lange IVF forsøk).
Jeg ønsker dere marsdamene alt godt her inne, og håper det blir født mange velskapte mars babyer. Takk for meg i denne omgang.
 
Uff så trist å høre❤️ Sender dere mange styrkeklemmer.
Det er jo også veldig mange som opplever blødninger i svangerskapet som ikke er farlige...❤️
 
Ånei, så kjipt! :( Håper det klaffer på neste forsøk! :Heartred
 
Uff så trist å høre❤️ Sender dere mange styrkeklemmer.
Det er jo også veldig mange som opplever blødninger i svangerskapet som ikke er farlige...❤️
Det er veldig masse blod, kraftige menssmerter og klumper, så det er nok dessverre ingen tvil her, men takk allikevel <3
 
Nei, så leit å høre! Det gjør meg så vondt, dere har jo vært gjennom så mye :Heartred uansett hvor "vanlig" det er, så er det fryktelig å oppleve, spesielt med all usikkerheten og bekymringene det skaper for videre prøving, og det er jeg ingen forunt. Og dere får jo til og med "dobbelt opp" med at dere begge har mista. Håper du og dere kommer dere greit gjennom dette, og at dere lykkes igjen snart :Heartred håper å se deg juble i en tråd inne på "Vi som prøver" om ikke alt for lenge :Heartred:Heartred:Heartred
 
Å nei dette var trist å lese!! :( Når håpet og ønsket er så høyt så blir skuffelsen så stor. Sender deg mange gode tanker og ønsker dere masse lykke til på veien videre. Håper terminspiren sitter fort ❤️❤️
 
Last edited:
Neeeiii! :( Så trasig :sorry: Du var jo min foreløpige terminbuddy (siden vi var like langt på vei)... Dere får ha masse masse lykke til med videre prøving, jeg krysser fingrene for at din neste spire blir en terminspire :Heartred
 
Så vondt og trist :( Sender en god klem. Dere må ha masse masse lykke til videre :Heartred
 
Nei, så leit å høre! Det gjør meg så vondt, dere har jo vært gjennom så mye :Heartred uansett hvor "vanlig" det er, så er det fryktelig å oppleve, spesielt med all usikkerheten og bekymringene det skaper for videre prøving, og det er jeg ingen forunt. Og dere får jo til og med "dobbelt opp" med at dere begge har mista. Håper du og dere kommer dere greit gjennom dette, og at dere lykkes igjen snart :Heartred håper å se deg juble i en tråd inne på "Vi som prøver" om ikke alt for lenge :Heartred:Heartred:Heartred
Tusen takk kjære deg :Heartred
 
Så trist å lese, håper spiren sitter helt ut når dere er klar for en runde til med prøving :smiley-angelic001
 
Jeg tenkte jeg kunne gi dere en liten oppdatering siden dere fulgte meg gjennom alt dette :Heartred Jeg er gravid på nytt! :) Uke 5+2 idag og en del av mai-damene :) Krysser alt vi har for at det holder hele veien denne gangen!!
 
Back
Topp