Takk for meg

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Da takker jeg for meg.
Fikk kraftige magesmerter i helgen, dro på legevakta og ble sendt rett på sykehuset. Der fikk jeg beskjed om at blindtarmen måtte bort, noen timer etter operasjonen fikk jeg beskjed om at blindtarmen er inntakt og at jeg hadde svangerskap utenfor livmor igjen. Så over natta gikk jeg fra lykkelig gravid til ikke gravid og ikke kunne bli gravid lenger uten hjelp siden den andre egglederen ble fjernet etter exu for 5år siden.
Vi er henvist til fertilitetsklinikk.
Nå er jeg bare lei meg og føler på ekstremt mye skyld og dårlig samvittighet ovenfor samboeren, vi har nå hatt 3sa 1bo og nå 1exu, og ingen barn.. er min kropp som har ødelagt hver gang selvom det ikke ble funnet noe feil på utredningen..
Dette ble veldig rotete ser jeg nå men det får bare være

Å nei, noe så forferdelig :( jeg ønsker deg masse lykke til. Håper virkelig at ivfreisen deres blir positiv. Klem

Kjære deg ❤️ Så utrolig vondt å lese! Det er lettere sagt enn gjort, men du må ikke føle skyld. Livet er ikke alltid rettferdig og det er forferdelig å lese alt du har vært igjennom. Forhåpentligvis får du raskt hjelp til IVF og en god oppfølgning som gir deg en vellykket graviditet fort❤️ Tenker på deg❤️❤️

Det var forferdelig trist. Håper dere får god hjelp raskt og lykkes. Skjønner godt at du er lei deg, men du har ingen grunn til skyldfølelse. Enkelte ting rår vi dessverre ikke over. Lykke til videre :Heartred

Åh herregud fikk frysninger. Så lei meg på dine vegne :( uf vet ikke hva jeg skal si. Men masse lykke til videre. Håper ivfreisen vellykkes på første forsøk♥️♥️♥️

Så utrolig trist! Men dette er ikke din feil. Håper dere lykkes på neste forsøk! :Heartred

Så forferdelig trist. Sender mange tanker til deg❤️ Håper det går riktig vei neste gang❤️

Så ufattelig trist og tragisk. Jeg skjønner at det ikke er mye man kan si som hjelper nå, men jeg håper og tror at dette kommer til å skje for dere en eller annen gang, uansett form. Sender masse gode tanker!! :Heartred:Heartred:Heartred

Dette var veldig trist å lese ❤️ Jeg håper dere får god hjelp videre ❤️ Stor klem

Så utrolig trist :( noen som virkelig får en tøff vei for å få barn.

Masse lykke til med IVF ❤ håper det klaffer fort. Da får de sett godt på eggene før de setter inn og, så kanskje det gir bedre sjanse for å unngå flere sa!

Så ufattelig trist! Dette er ikke din feil, enkelte ting kan man bare ikke kontrollere. Ta vare på deg selv og hverandre. :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Så trist å lese❤️ sender deg mange gode klemmer❤️

For en forferdelig trist historie! Fikk helt vondt når jeg leste dette.
Jeg håper dere kommer dere gjennom dette med lyset i behold.

Back
Topp