Takk for meg

Ulvehungeren

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Da var det over for meg! 9+0 i dag, men for liten utvikling av embryoet og hjertet hadde sluttet å slå siden sist uke. Kroppen tror den er gravid og livmoren vokser som bare det. Så får hjelp over helgen til å avslutte svangerskapet. ønsker dere alle lykke til, og tusen takk for alle gode svar og støtte. Krysser fingrene for at dere alle får fine og gode svangerskap. Jeg får i hvert fall god trøst og er glad jeg allerede har en liten en som jeg finner trøst i :Heartred

Vedlegg

• 96DE1214-058F-4EC5-9046-EE7AD33BF82D.jpeg
    96DE1214-058F-4EC5-9046-EE7AD33BF82D.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 97
Det var trist :( Lykke til videre❤️

Så leit å høre :(

Nei, så trist! Sender deg en styrkeklem, så håper vi dere er klar for ny pp snart igjen.

:(:(:(❤️ Da e så urettferdig. Sender deg en klem også ❤️ håper neste spire sitter helt til termin ❤️ kanskje vi treffes i en ny termingruppe

:(:(:(❤️ Da e så urettferdig. Sender deg en klem også ❤️ håper neste spire sitter helt til termin ❤️ kanskje vi treffes i en ny termingruppe
Det hadde vært koselig ❤️ Jeg tror kanskje jeg kommer til å vente litt og få hjelp med å få kropp og hormoner helt i vater før jeg orker en ny runde. Men hvem vet, plutselig er vi kanskje i gruppe sammen igjen. ❤️

:Heartred
Da var det over for meg! 9+0 i dag, men for liten utvikling av embryoet og hjertet hadde sluttet å slå siden sist uke. Kroppen tror den er gravid og livmoren vokser som bare det. Så får hjelp over helgen til å avslutte svangerskapet. ønsker dere alle lykke til, og tusen takk for alle gode svar og støtte. Krysser fingrene for at dere alle får fine og gode svangerskap. Jeg får i hvert fall god trøst og er glad jeg allerede har en liten en som jeg finner trøst i :Heartred
Åååh det der er så forferdelig og urettferdig.masse lykke til med det som kommer.styrkeklemmer:Heartred

:Heartbigred

Det var trist å høre! Har fulgt med på hvordan det har gått med deg og håpet at alt skulle være bra. Sender deg varme tanker og en stor klem :Heartred

Ånei, dette ble jeg ordentlig lei meg av å høre. Håper du har gode mennesker rundt deg. Og at spiren sitter hele veien når dere er klare for å prøve igjen. Sender mange gode klemmer ❤️

Ånei, dette ble jeg ordentlig lei meg av å høre. Håper du har gode mennesker rundt deg. Og at spiren sitter hele veien når dere er klare for å prøve igjen. Sender mange gode klemmer ❤️
Tusen takk ❤️ Jeg ønsker deg ekstra lykke til, nesten twin :happy:

Back
Topp