Takk for meg

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
hCG torsdag var bare 6800. Blør mye nå, så da er løpet kjørt. Ønsker alle sammen masse lykke til, og håper jeg er tilbake i terminforum for 2021 snart (mannen skal på jobbreise til april selvfølgelig).
Mange klemmer fra meg :Heartred

Det var trist å høre. Ta vare på hverandre, og lykke til med videre prøving. :Heartred

Trist! ❤️ lykke til og pass på å ha bra folk rundt deg!

Ja, det er utrolig vondt, men jeg er glad for en avklaring. Var enda verre å gå og ha et lite håp tent. Har jo følt på både manglende kvalme og vondter i magen. Siden fastlegen ikke så noe utenpå på torsdag, lurer jeg på om det kan ha dødd i uke 6 f.eks? Skulle gjerne hatt noen svar, men sånn er det vel når man opplever sånne ting.

Jeg må også føye til at jeg tross alt har vært utrolig heldig å ikke oppleve noe annet enn en kjemisk mellom fire barn :Heartred så sånn sett føler jeg meg veldig heldig. Alderen er ikke helt på vår siden, jeg blir 37 og han 45. Men vi skal nok prøve igjen.

Det var trist❤️ Håper det klaffer for dere igjen når mannen er tilbake!

Så trist å lese! Håper det klaffer igjen for dere til 2021. Lykke til og sender med en klem til deg.

Så trist at det ble sånn, lykke til videre ❤️

Så trist å lese. Ta vare på dere selv, håper ikke du blir helt alene sånn med en gang (med tanke på mannen som skal reise bort!). Og så krysser jeg fingre for at spiren snart sitter igjen, og blir værende der til det er på tide å komme ut. Varme tanker :Heartred

Så trist å lese. Ta vare på dere selv, håper ikke du blir helt alene sånn med en gang (med tanke på mannen som skal reise bort!). Og så krysser jeg fingre for at spiren snart sitter igjen, og blir værende der til det er på tide å komme ut. Varme tanker :Heartred
Takk for omtanken. Mamma er jordmor og bor ikke så langt unna. Hun jobber med blant annet oppfølging etter spontanabort. Så hun er en god støtte. Har også fire flotte barn fra før.

Back
Topp