Takk for meg...

Ria

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Da takker jeg for meg, det viste seg å være BO igjen:( Ønsker alle lykketil videre

Ååå :( det var trist å høre ❤️ sender en klem ❤️

Å nei ,så vondt ❤

Så utrolig trist! God klem til deg :Heartred Du trenger absolutt ikke å svare på dette om du ikke orker eller har lyst, men hvordan opplevde du svangerskapet til du oppdaget bo i dag? Hadde du vanlige symptomer?

Så utrolig trist! God klem til deg :Heartred Du trenger absolutt ikke å svare på dette om du ikke orker eller har lyst, men hvordan opplevde du svangerskapet til du oppdaget bo i dag? Hadde du vanlige symptomer?
Jeg har opplevd dette en gang, og det var helt like symptomer i det sv.skapet som det jeg hadde når jeg ble gravid igjen to mnd seinere. Morkaka/eggeplomen og fostersekken forsetter og utvikle seg som normalt men det er ikke noe foster der. Hos meg ble det oppdaget sikkert i uke 8, men hadde på følelsen at noe ikke var som det skulle.

Takk <3 Svangerskapet har vært «normalt» har hatt helt normale symptomer. Hadde også en BO i april som ble oppdaget på ul i uke 12 etter at jeg hadde hatt litt spotting. Nå skulle d vært uke 8 og pga hva som skjedde i april har jeg vært ganske bekymret for at d skulle skje igjen. Hadde såvidt litt blod på dopapiret tirsdag kveld og da ble jeg temmelig sikker på at dette var det samme.:(

:Heartred:Heartred:Heartred

Nei, så trist:sorry: Håper det klaffer for dere igjen snart og at det går hele veien til termin!:Heartbigred

Takk <3 Svangerskapet har vært «normalt» har hatt helt normale symptomer. Hadde også en BO i april som ble oppdaget på ul i uke 12 etter at jeg hadde hatt litt spotting. Nå skulle d vært uke 8 og pga hva som skjedde i april har jeg vært ganske bekymret for at d skulle skje igjen. Hadde såvidt litt blod på dopapiret tirsdag kveld og da ble jeg temmelig sikker på at dette var det samme.:(
Uff, kjære vene... Føler sånn med deg. Takk for at du tok deg tid til å svare! Ønsker deg alt godt fremover!

Så leit :( håper det blir din tur snart :Heartpink

Back
Topp