Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har opplevd dette en gang, og det var helt like symptomer i det sv.skapet som det jeg hadde når jeg ble gravid igjen to mnd seinere. Morkaka/eggeplomen og fostersekken forsetter og utvikle seg som normalt men det er ikke noe foster der. Hos meg ble det oppdaget sikkert i uke 8, men hadde på følelsen at noe ikke var som det skulle.Så utrolig trist! God klem til deg Du trenger absolutt ikke å svare på dette om du ikke orker eller har lyst, men hvordan opplevde du svangerskapet til du oppdaget bo i dag? Hadde du vanlige symptomer?
Takk <3 Svangerskapet har vært «normalt» har hatt helt normale symptomer. Hadde også en BO i april som ble oppdaget på ul i uke 12 etter at jeg hadde hatt litt spotting. Nå skulle d vært uke 8 og pga hva som skjedde i april har jeg vært ganske bekymret for at d skulle skje igjen. Hadde såvidt litt blod på dopapiret tirsdag kveld og da ble jeg temmelig sikker på at dette var det samme.Så utrolig trist! God klem til deg Du trenger absolutt ikke å svare på dette om du ikke orker eller har lyst, men hvordan opplevde du svangerskapet til du oppdaget bo i dag? Hadde du vanlige symptomer?
Uff, kjære vene... Føler sånn med deg. Takk for at du tok deg tid til å svare! Ønsker deg alt godt fremover!Takk <3 Svangerskapet har vært «normalt» har hatt helt normale symptomer. Hadde også en BO i april som ble oppdaget på ul i uke 12 etter at jeg hadde hatt litt spotting. Nå skulle d vært uke 8 og pga hva som skjedde i april har jeg vært ganske bekymret for at d skulle skje igjen. Hadde såvidt litt blod på dopapiret tirsdag kveld og da ble jeg temmelig sikker på at dette var det samme.