Takk for meg

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg velger å takke for meg her på forumet. :) Er med i termingruppe på Facebook og føler at det holder.

ønsker dere masse lykke til videre i graviditeten :Heartred

Kunne også tenke meg å melde meg inn i en sånn gruppe på face. Men er det sånn at «alle» ser det da? «Navn Navnsen ble med i gruppen Junitermin 2020» liksom? Jeg har ikke lyst til at bekjente på face skal finne ut om graviditeten min på den måten... Så jeg tør ikke:confused:

Jeg velger å takke for meg her på forumet. :) Er med i termingruppe på Facebook og føler at det holder.

ønsker dere masse lykke til videre i graviditeten :Heartred
HÆRLIGHET, nå trodde jeg det skulle komme ett innlegg om at du hadde mistet osv. Godt det ikke var så ille, så ses vi jo på facebookgruppa ❤️

HerreGUD så glad jeg ble for at det var DET du skrev. Fikk vondt i magen ❤️ Ser deg på facebookgruppa ☺️

Hvilken facebookgruppe?:) har bare funnet en sånn termin 2020 gruppe
Chawa har laget en facebook gruppe for oss her på forumet. Den heter « termin Juni 2020 babyverden» tror jeg :-)

Kunne også tenke meg å melde meg inn i en sånn gruppe på face. Men er det sånn at «alle» ser det da? «Navn Navnsen ble med i gruppen Junitermin 2020» liksom? Jeg har ikke lyst til at bekjente på face skal finne ut om graviditeten min på den måten... Så jeg tør ikke:confused:
Nei, det vil ikke komme opp! :happy:

Håper vi sees på Facebook :love7 Men om ikke så lykke til

Hvis det er noen her som enda ikke har blitt godkjent inn i gruppen, så er det fordi det mangler brukernavn i forespørselen. Er nødt til å være litt streng på det hvis vi skal holde oss til medlemmer herfra :happy:

Back
Topp