Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HÆRLIGHET, nå trodde jeg det skulle komme ett innlegg om at du hadde mistet osv. Godt det ikke var så ille, så ses vi jo på facebookgruppaJeg velger å takke for meg her på forumet.Er med i termingruppe på Facebook og føler at det holder.
ønsker dere masse lykke til videre i graviditeten![]()
Hvilken facebookgruppe?HerreGUD så glad jeg ble for at det var DET du skrev. Fikk vondt i magenSer deg på facebookgruppa
![]()
Chawa har laget en facebook gruppe for oss her på forumet. Den heter « termin Juni 2020 babyverden» tror jegHvilken facebookgruppe?har bare funnet en sånn termin 2020 gruppe
Takk! Søkte den opp nåChawa har laget en facebook gruppe for oss her på forumet. Den heter « termin Juni 2020 babyverden» tror jeg![]()
Nei, det vil ikke komme opp!Kunne også tenke meg å melde meg inn i en sånn gruppe på face. Men er det sånn at «alle» ser det da? «Navn Navnsen ble med i gruppen Junitermin 2020» liksom? Jeg har ikke lyst til at bekjente på face skal finne ut om graviditeten min på den måten... Så jeg tør ikke![]()

Nei, det vil ikke komme opp!![]()

Men om ikke så lykke til