Takk for meg

Minimeg123

Forelsket i forumet
Var på TUL idag. Skulle vert 9+1 foster målt til 6+4 og ingen hjerteaktivitet. Såg med eingang at ting ikkje var som det skulle. Veldig overraskande med tanke på symptom (er kvalm og spyr) men samtidig har eg hatt ein følelse av at noko ikkje har stemt. Livet føles urettferdig akkurat no, men er heldig som har lillemor.
Håper eg blir sistemann som mister i denne gruppa! Lykke til allemann :Heartred

Æsj da, håper det går fort og at du får ny spire på plass om ikke lenge, dersom det er ønskelig :gen045

huff nei! Så utrolig kjipt! Hoppas kroppen ordner ordentligt opp i dette och snart er klar for ny spire! masse lycka till! :Heartred

Klem til deg [emoji173]️ trist å lese [emoji22] ta vare på hverandre [emoji173]️

Åå så trist. Sender deg en god klem <3

Ånei:( så triste nyheter å få... håper du har gode folk rundt deg. Masse lykke til videre! Stor klem:Heartred

Leit å høre. Klemmer sendes:Heartred

Tusen takk for kjekke ord :Heartred Her blir det prøving pånytt so snart kroppen er klar for det :)
Opplevde lignende i august og ble gravid igjen etter en mens, denne nå. Krysser fingrene for at det går fort med dere også ❤️ Uansett lykke til! Og ta det med ro og ta vare på deg selv nå! ❤️❤️

Så utrolig trist :(
Kodolerer :(

Vondt å høre ❤️ ta vare på deg selv.

Back
Topp