Takk for meg

Abstract83

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julegavene 2019
Da takker jeg for meg, pågående SA i skrivende stund. Knasker paracet, er heftige tak/rier med jevne mellomrom. «Trøster» meg med at det mest sansynelig er genfeil hos fosteret og ikke noe jeg kunne gjort noe med. Det har vært utrolig kjekt å delt svangerskapet mitt - og skravlet med DERE her inne. Takk for gode ord, klemmer og nyttig info som jeg tar med meg videre. Nå håper jeg det kommer MANGE skjønne junibabyer på dere, masse lykke til videre i svangerskapet. Klem fra meg ❤

Jeg har ingen ord gode nok, men sender deg en varm og god klemmm ❤

Så trist å lese [emoji22] hvor langt på vei var du??

Ta vare på hverandre i en vanskelig tid og håper det snart sitter en ny spire hos deg [emoji173]️ masse klemmer

Så trist å lese [emoji22] hvor langt på vei var du??

Ta vare på hverandre i en vanskelig tid og håper det snart sitter en ny spire hos deg [emoji173]️ masse klemmer
Ift TUL 7+1, ift siste mens rundt 11.. takk, får se om vi prøver igjen etterhvert, klem

Vondt å høre :( ❤️❤️ ta vare på dere selv!

sender en stooor klem og hoppas kroppen ordner fint oppi dette här! Var snäll mot sig själv! :Heartpink

Så trist å lese:( har vært hyggelig å bli kjent med deg. Masse lykke til videre. Håper du snart sitter med en ny terminspire:Heartred stor klem til deg

Så trist :(
Kondolerer

Da takker jeg for meg, pågående SA i skrivende stund. Knasker paracet, er heftige tak/rier med jevne mellomrom. «Trøster» meg med at det mest sansynelig er genfeil hos fosteret og ikke noe jeg kunne gjort noe med. Det har vært utrolig kjekt å delt svangerskapet mitt - og skravlet med DERE her inne. Takk for gode ord, klemmer og nyttig info som jeg tar med meg videre. Nå håper jeg det kommer MANGE skjønne junibabyer på dere, masse lykke til videre i svangerskapet. Klem fra meg ❤

Ånei, så trist.
Sender deg ein klem:Heartbigred

Back
Topp