Takk for meg

Oslo1989

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Ultralyd på onsdag da jeg skulle vært 8+2, fant bare en tom fostersekk og har i dag vært på sykehuset og fått Cytotec-kur for å gjennomføre aborten.
1 år siden vi startet å prøve og en MA i uke 11 i mai og nå dette, begynner jeg å bli utålmodig :(

Lykke til videre alle sammen:Heartred

Ultralyd på onsdag da jeg skulle vært 8+2, fant bare en tom fostersekk og har i dag vært på sykehuset og fått Cytotec-kur for å gjennomføre aborten.
1 år siden vi startet å prøve og en MA i uke 11 i mai og nå dette, begynner jeg å bli utålmodig :(

Lykke til videre alle sammen:Heartred
Neeei, så trist. :Heartred Mange klemmer sendes, og ønsker dere lykke til videre i den frustrerende jakten på et frø :Heartred

Offameg så leit å høre.. lykke til, håper dere lykkes så fort som mulig!

Klem<3

Uff, så leit :( Sender en god klem og ønsker masse lykke til videre <3 Håper dere har hellet med dere veldig snart!!

Uff :Heartred Jeg har hatt både utskraping, vellykket og ikke vellykket Cytotek-kurer. Så har erfart at man aldri vet helt hvordan det går. Håper Cytotec kuren går fint for deg :Heartred

Så leit :( Stor klem :Heartred Håper at det ordner seg for dere :Heartred

Uff så leit :( Ønsker dere all lykke til videre og jeg håper dere snart får gleden av å få en liten. Klem :Heartred

Back
Topp