Takk for meg!

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vil bare si takk for meg her, jeg er veldig glad for at vi fikk lov til å få et tvillingforum her inne, og dere er en veldig god gjeng. Det var fint å lese om erfaringer fra likesinnede under svangerskapet. Men nå har det seg slik at vi mistet tv2 ved fødsel, så jeg tror ikke jeg kommer til å henge her inne noe særlig. Jeg ønsker dere alle masse lykke til, nyt tilværelsen ❤️
 
Ånei. Så utrolig trist å lese :(
Håper du har god støtte rundt deg :Heartred

Sender deg mange varme tanker. :Heartred
 
Vil bare si takk for meg her, jeg er veldig glad for at vi fikk lov til å få et tvillingforum her inne, og dere er en veldig god gjeng. Det var fint å lese om erfaringer fra likesinnede under svangerskapet. Men nå har det seg slik at vi mistet tv2 ved fødsel, så jeg tror ikke jeg kommer til å henge her inne noe særlig. Jeg ønsker dere alle masse lykke til, nyt tilværelsen ❤️

Så utrolig trist å høre at du har mistet en tvilling.
Har du tatt kontakt med LUB?
Vi har et skjult forum her inne for vi som er så uheldige å miste barna våre :(
 
Så utrolig trist å høre at du har mistet en tvilling.
Har du tatt kontakt med LUB?
Vi har et skjult forum her inne for vi som er så uheldige å miste barna våre :(
Kommer inn på skjult så snart jeg har nok innlegg <3
 
Vil bare si takk for meg her, jeg er veldig glad for at vi fikk lov til å få et tvillingforum her inne, og dere er en veldig god gjeng. Det var fint å lese om erfaringer fra likesinnede under svangerskapet. Men nå har det seg slik at vi mistet tv2 ved fødsel, så jeg tror ikke jeg kommer til å henge her inne noe særlig. Jeg ønsker dere alle masse lykke til, nyt tilværelsen ❤️

Så utrolig leit å høre! Sender deg mange gode tanker og klemmer!
 
Så trist å høre❤ Sender mange varme tanker å klemmer ❤❤
 
Å kjære deg :Heartbigred
Har ikke ord for hvor trist det er å lese! Kondolerer så mye!
 
Så forferdelig trist. :( :Heartred
 
Så forferdelig trist! :( ❤️ og gratulerer med barnet. Må være et kaos av følelser. Sorg og glede på en gang.
Håper det går greit med dere ❤️ klem
 
Vil bare si takk for meg her, jeg er veldig glad for at vi fikk lov til å få et tvillingforum her inne, og dere er en veldig god gjeng. Det var fint å lese om erfaringer fra likesinnede under svangerskapet. Men nå har det seg slik at vi mistet tv2 ved fødsel, så jeg tror ikke jeg kommer til å henge her inne noe særlig. Jeg ønsker dere alle masse lykke til, nyt tilværelsen ❤️

Kondolerer så masse så utrolig trist! Hva skjedde? :/ kjenner jeg ble litt nervøs nå. var det komplikasjoner i svangerskapet?
 
Kondolerer og oppsøk hjelp for en tilstand stor lykke og sorg samtidig... kjenner bare tanken gjør vondt...
 
Back
Topp