Takk for meg...

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Da er min 9.abort fastslått. Vi skal på sykehuset nå for samtale og evt utskraping

Herregud hvor mye du skal gjennom :( God god god klem kjære deg ❤️

Huff, noe så utrolig trist. Jeg vet at det finnes ingen ord som kan lindre sorgen, så jeg vil bare sende deg en god varm klem :Heartblue

Ånei, så utrolig trist!:( Stoor klem til dere❤️ Og masse, masse lykke til videre❤️

Å harregud [emoji33][emoji24][emoji33][emoji24][emoji33][emoji24] jeg har ikke ord! Stor klem til deg[emoji173]️

Nei nei nei! Så utrolig trist og urettferdig!! Sender deg en klem og mine sterkeste håp og ønsker om at du en gang kommer i mål og får den babyen du ønsker deg ❤️❤️

Så trist å lese! Stor klem[emoji173]️

Takk alle sammen [emoji173] må vente til neste uke for operasjon. Nå skal jeg ta meg 2 cider og spise god mat!!

Kjære deg, dette var bare ufattelig trist [emoji17] Har tenkt og håpet at denne gangen skulle det gå for dere [emoji173]️ Masse varme klemmer til dere begge [emoji173]️

Det skulle jo ikke være slik denne gang, sender deg en stor klem :Heartred:Heartred
Ta vare på deg selv i helgen, så håper jeg at du får god oppfølging og at det blir en terminspire snart :Heartred

Så ufattelig trist:( Er vel ingen ord som kan trøste, men masse masse gode tanker! Kommer til å savne deg her inne. ❤️❤️❤️

Back
Topp