Takk for meg!

Håper på mini

Betatt av forumet
Da var det dessverre over for meg denne gangen også! Denne gang i uke 14, men fosteret var kun 12 uker.. forrige gang var det tidligere, og en litt lettere abort enn denne gang, men etter 2 døgn på sykehus har jeg endelig kommet meg hjem og er i OK form. Nå håper jeg bare blødningen går kjapt over og at vi kommer i gang med et nytt forsøk ganske rask! Masse lykke til ønsker jeg resten av dere! ❤️
 
Da var det dessverre over for meg denne gangen også! Denne gang i uke 14, men fosteret var kun 12 uker.. forrige gang var det tidligere, og en litt lettere abort enn denne gang, men etter 2 døgn på sykehus har jeg endelig kommet meg hjem og er i OK form. Nå håper jeg bare blødningen går kjapt over og at vi kommer i gang med et nytt forsøk ganske rask! Masse lykke til ønsker jeg resten av dere! ❤️
Masse lykke til!! God bedring❤️
 
Nei og nei... så trist! Masse klemmer til deg [emoji813]️
 
Nei, huff så trasig! [emoji17] Får du noe svar på hvorfor det skjer? Føler veldig med deg.. Klem[emoji173]️
 
Nei, huff så trasig! [emoji17] Får du noe svar på hvorfor det skjer? Føler veldig med deg.. Klem[emoji173]️
Har ikke fått noe svar på hvorfor vi lykkes med å beholde når vi først blir gravid. Det eneste jeg fikk vite denne gang var at de ikke kunne finne noe galt med hverken foster eller livmor.. vi har prøvd i 3 år og lyktes kun 2 ganger i å bli gravide. Denne gang ble jeg gravid ved hjelp av hormon behandling og kommer til å starte opp så fort kroppen gir meg en naturlig mens om ikke altfor lenge! Krysser alt vi har for 2018 baby enda!
 
Dette var leit. Ta vare deg på selv[emoji170]
 
Så trist! [emoji22] håper ny spire sitter snart og hele veien, stor klem! [emoji173]
 
Så trist [emoji173][emoji173]
 
Utrolig leit å høre. Klemmer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
God klem ❤️
 
Back
Topp