Takk for meg

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Da gikk det ikke veien denne gangen heller.. blir vel utredning nå iom dette er min tredje SA [emoji22]
Takk for meg, og lykke til videre til dere andre! [emoji173]

Da gikk det ikke veien denne gangen heller.. blir vel utredning nå iom dette er min tredje SA [emoji22]

Det var veldig leit.. Stor klem [emoji173]️[emoji173]️

Det var veldig trist... lykke til med utredningen og med fremtidig bittelille!

Så trist[emoji20] lykke til videre og med utredning[emoji173]️

Så trist å lese!
Ønsker deg all lykke til framover, så håper jeg jeg ser deg i en av de andre termin gruppene en dag :Heartred

Så trist [emoji173]️ lykke til videre. Håper superlim-spiren snart dukker opp :)

Å nei, dette var trist :( Sender deg en god varm klem og håper de finner en løsning <3

Huff så leit :(
Klem! ❤️

Tusen takk for gode ord [emoji173][emoji173]
Det skjedde selvsagt samme morgen som vi skulle flytte, så jeg måtte bare holde alt av følelser unna så godt som jeg fikk det til.. nå har vi begynt å komme på plass, så jeg kan vel få meg en legetime snart, for å sjekke at alt er ute.
Har vært noen utrolig tøffe dager, men har vært veldig deilig å hatt noe som holdt meg opptatt fra morgen til kveld!

Utrolig trist å måtte oppleve [emoji45] lykke til vidre med utredning, håper det gir svaret og at neste spire holder seg godt fast! [emoji173]

Back
Topp