Takk for meg

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Var på UL igjen igår, 9+6 og fikk nok en gang bekreftet at det ikke var noe foster/embryo. Det har vært noen tøffe uker.
Fikk med Cytotec hjem så venter nå bare på at de skal virke og vi kan bli ferdige med dette såkalte svangerskapet.
Gynekologen ville ha meg inn igjen etter første mens etter aborten for å se at alt er borte og at det ikke er noe i livmoren som hindrer vellykket svangerskap.
Skal følges med UL om jeg blir gravid igjen og. Kan jo ikke stole på hverken tester, blodprøver eller symptomer lenger

Håper ikke flere må forlate klubben nå og at dere bare kan kose dere og nyte svangerskapene deres.
Får se hvor mye jeg sniker på dere.
Vi er nok ikke tilbake som prøvere før i januar. Så får vi håpe at vi ikke bruker så lang tid på å komme i mål...
Det var synd å forlate dere, både pga denne ønskede babyen, men også fordi dere er sånn en herlig gjeng!



PS - hvis noen gidder hadde det vært fint om dere kunne finne linkene til de to trådene mine inne på lukket og få moderator til å flytte dem ut på åpent så jeg kan finne dem igjen senere.....
 
Har tenkt på deg og savnet deg her inne. Er lei for at det endte slik for dere, men sikkert godt å få en endelig bekreftelse på hele situasjonen også kan jeg tenke meg. Håper det går bra med dere.

Må dessverre slå følge med deg ut av termingruppa... Ta godt vare på deg selv og familien! :Heartred
 
Har tenkt på deg og savnet deg her inne. Er lei for at det endte slik for dere, men sikkert godt å få en endelig bekreftelse på hele situasjonen også kan jeg tenke meg. Håper det går bra med dere.

Må dessverre slå følge med deg ut av termingruppa... Ta godt vare på deg selv og familien! :Heartred

Da jeg satt i stolen der og han slo på apparatet, så den tomme gestasjonssekken igjen (som i mine øyne så ut som den hadde vokst igjen, ble ikke målt denne gangen), hadde jeg telefonen under ryggen. Skulle jo filme skjermen hvis alt viste seg å være bra.... Fikk meg en aha-opplevelse da ja, at håpet mitt nok var litt større enn jeg hadde innrømmet for meg selv...
Kjæresten sa han også hadde håpet på en MMS selv om vi egentlig visste hva som ventet oss...
Så tross uker hvor vi egentlig har visst så var det en skikkelig knekk nå når alt håp var ute. Men ja, godt å kunne bli ferdig. Og det skal bli godt å få overstått jula også siden vi hadde tenkt å dele nyheten da...

Utrolig leit å høre at du også har mistet. Fælt så vanskelig dette skal være. Ta vare på deg selv og mannen. Kanskje vi kan være heldige og møtes i ny termingruppe. Og da klorer vi oss fast helt i mål!
 
Så leit å høre! Sender deg en stor klem, og ønsker masse lykke til! Håper det ikke er lenge før spiren sitter, og at det går bra ❤️
 
Var på UL igjen igår, 9+6 og fikk nok en gang bekreftet at det ikke var noe foster/embryo. Det har vært noen tøffe uker.
Fikk med Cytotec hjem så venter nå bare på at de skal virke og vi kan bli ferdige med dette såkalte svangerskapet.
Gynekologen ville ha meg inn igjen etter første mens etter aborten for å se at alt er borte og at det ikke er noe i livmoren som hindrer vellykket svangerskap.
Skal følges med UL om jeg blir gravid igjen og. Kan jo ikke stole på hverken tester, blodprøver eller symptomer lenger

Håper ikke flere må forlate klubben nå og at dere bare kan kose dere og nyte svangerskapene deres.
Får se hvor mye jeg sniker på dere.
Vi er nok ikke tilbake som prøvere før i januar. Så får vi håpe at vi ikke bruker så lang tid på å komme i mål...
Det var synd å forlate dere, både pga denne ønskede babyen, men også fordi dere er sånn en herlig gjeng!



PS - hvis noen gidder hadde det vært fint om dere kunne finne linkene til de to trådene mine inne på lukket og få moderator til å flytte dem ut på åpent så jeg kan finne dem igjen senere.....
Dette var trist å lese, skjønner at du har hatt en tung periode. Jeg er glad på deres vegner at dere vil bli fulgt så godt opp fremover da, og håper spiren sitter og vokser helt frem neste gang! Kanskje du havner i januar eller februar forum istedet, men det er synd at du må forlate gruppa vår, vil savne deg også! Lykke til videre:Heartred
 
Så leit å høre! Sender deg en stor klem, og ønsker masse lykke til! Håper det ikke er lenge før spiren sitter, og at det går bra ❤️
Tusen takk.
Vi får håpe det. Kommer nok opp av denne myra også med litt tid.
Dette var trist å lese, skjønner at du har hatt en tung periode. Jeg er glad på deres vegner at dere vil bli fulgt så godt opp fremover da, og håper spiren sitter og vokser helt frem neste gang! Kanskje du havner i januar eller februar forum istedet, men det er synd at du må forlate gruppa vår, vil savne deg også! Lykke til videre:Heartred
Tusen takk. Jeg må jo ha UL, jeg kan jo ikke stole på noe annet lenger...
Håper det ikke tar så lang tid at termin blir først på nyåret-18, men vi får se hva tiden bringer. Vi har hverandre:love7
 
Så trist å lese.. vi har nok håpe like my sammen med deg at alt skulle være i orden..
Lykke til videre og håper det blir på neste forsøk...
 
Sender deg mange gode klemmer :)
Så bra med god oppfølging du kommer til å få når spiren sitter neste gang, som både jeg og de andre her håper skjer snart :)

Selvom dette er tøft, så virker du som en sterk og tøff dame :Heartpink
Jeg krysser alt for at vi får en oppdatering snart at du har funnet ett nytt terminforum :)
 
Var på UL igjen igår, 9+6 og fikk nok en gang bekreftet at det ikke var noe foster/embryo. Det har vært noen tøffe uker.
Fikk med Cytotec hjem så venter nå bare på at de skal virke og vi kan bli ferdige med dette såkalte svangerskapet.
Gynekologen ville ha meg inn igjen etter første mens etter aborten for å se at alt er borte og at det ikke er noe i livmoren som hindrer vellykket svangerskap.
Skal følges med UL om jeg blir gravid igjen og. Kan jo ikke stole på hverken tester, blodprøver eller symptomer lenger

Håper ikke flere må forlate klubben nå og at dere bare kan kose dere og nyte svangerskapene deres.
Får se hvor mye jeg sniker på dere.
Vi er nok ikke tilbake som prøvere før i januar. Så får vi håpe at vi ikke bruker så lang tid på å komme i mål...
Det var synd å forlate dere, både pga denne ønskede babyen, men også fordi dere er sånn en herlig gjeng!



PS - hvis noen gidder hadde det vært fint om dere kunne finne linkene til de to trådene mine inne på lukket og få moderator til å flytte dem ut på åpent så jeg kan finne dem igjen senere.....


Så leit å lese:( Jeg føler med deg! Selv opplevde jeg det samme i mai i uke 10. Hcg-nivået steg som normalt, og fostersekken vokste: men ikke foster. Ta vare på deg selv, og så håper jeg du snart er inne i et terminforum igjen❤️
 
Trist å lese, sender deg varmeklemmer :)
Håper det klaffer igjen snart og at dere får den oppfølgingen de lover dere nå :)
Håper det for meg selv neste gang jeg også blir gravid etter MA denne gangen :O
Ta vare på hverandre og ta sorgen som den kommer <3
 
Dette var trist :( ta vare på hverandre og lykke til videre:Heartred
Tusen takk.

Så trist å lese.. vi har nok håpe like my sammen med deg at alt skulle være i orden..
Lykke til videre og håper det blir på neste forsøk...
Tusen takk.
Det er veldig godt å høre at noen tenker på og håper med en. Rart hvordan man kan føle støtte og varme fra noen man egentlig ikke kjenner...

Sender deg mange gode klemmer :)
Så bra med god oppfølging du kommer til å få når spiren sitter neste gang, som både jeg og de andre her håper skjer snart :)

Selvom dette er tøft, så virker du som en sterk og tøff dame :Heartpink
Jeg krysser alt for at vi får en oppdatering snart at du har funnet ett nytt terminforum :)
tusen takk.
Kommer til å savne dere.
Satser på en oppdatering da, LuckyGirl29. Men tviler på jeg tør å melde meg inn før etter å ha sett det er hjerteaktivitet...
 
Så leit å lese:( Jeg føler med deg! Selv opplevde jeg det samme i mai i uke 10. Hcg-nivået steg som normalt, og fostersekken vokste: men ikke foster. Ta vare på deg selv, og så håper jeg du snart er inne i et terminforum igjen❤️
Tusen takk.
Det er liksom så teit at det kan skje. Kroppen som bare fortsetter som om den var gravid og ingenting man kan gjøre med det. Skulle ikke vært mulig...

Trist å lese, sender deg varmeklemmer :)
Håper det klaffer igjen snart og at dere får den oppfølgingen de lover dere nå :)
Håper det for meg selv neste gang jeg også blir gravid etter MA denne gangen :O
Ta vare på hverandre og ta sorgen som den kommer <3
Tusen takk.

Så leit å høre du har hatt en MA. Synes vi er altfor mange som har måttet forlate juni-klubben. Krysse fingerne for at vi alle snart kan komme i mål. Ta vare på hverandre dere og.
 
Tusen takk.
Det er liksom så teit at det kan skje. Kroppen som bare fortsetter som om den var gravid og ingenting man kan gjøre med det. Skulle ikke vært mulig...


Tusen takk.

Så leit å høre du har hatt en MA. Synes vi er altfor mange som har måttet forlate juni-klubben. Krysse fingerne for at vi alle snart kan komme i mål. Ta vare på hverandre dere og.
Vi er alt for mange som har forlatt denne herlige gjengen :(
 
Så trist... :( ønsker dere lykke til videre :Heartbigred
 
Var på UL igjen igår, 9+6 og fikk nok en gang bekreftet at det ikke var noe foster/embryo. Det har vært noen tøffe uker.
Fikk med Cytotec hjem så venter nå bare på at de skal virke og vi kan bli ferdige med dette såkalte svangerskapet.
Gynekologen ville ha meg inn igjen etter første mens etter aborten for å se at alt er borte og at det ikke er noe i livmoren som hindrer vellykket svangerskap.
Skal følges med UL om jeg blir gravid igjen og. Kan jo ikke stole på hverken tester, blodprøver eller symptomer lenger

Håper ikke flere må forlate klubben nå og at dere bare kan kose dere og nyte svangerskapene deres.
Får se hvor mye jeg sniker på dere.
Vi er nok ikke tilbake som prøvere før i januar. Så får vi håpe at vi ikke bruker så lang tid på å komme i mål...
Det var synd å forlate dere, både pga denne ønskede babyen, men også fordi dere er sånn en herlig gjeng!



PS - hvis noen gidder hadde det vært fint om dere kunne finne linkene til de to trådene mine inne på lukket og få moderator til å flytte dem ut på åpent så jeg kan finne dem igjen senere.....
Så trist å lese :/ så mange som det ikke fester seg skikkelig til .. må bare holde motet oppe , og krysse fingrene for ny spire :) masse lykke til :)
 
 
Back
Topp