Takk for meg

Takk for varme hilsener. Er jo glad for at det er nå og ikke om noen mnd, men allikevel tungt akkurat nå. Og som sist (4mnd siden) så ser der ut som kroppen ikke ordner opp selv så blir mest sannsynlig utskrapning igjen om et par uker :-( Og tankene spinner jo om alle eggene mine er dårlige og det er noe feil med meg.... Kroppen vil jo tydeligvis bli gravid men fortsatt barnløs....
 
Takk for varme hilsener. Er jo glad for at det er nå og ikke om noen mnd, men allikevel tungt akkurat nå. Og som sist (4mnd siden) så ser der ut som kroppen ikke ordner opp selv så blir mest sannsynlig utskrapning igjen om et par uker :-( Og tankene spinner jo om alle eggene mine er dårlige og det er noe feil med meg.... Kroppen vil jo tydeligvis bli gravid men fortsatt barnløs....

Kan du ikke få en utredning? Eller er det først etter den tredje?
Uansett, ta vare på deg selv, og ikke mist motet.
Sender deg masse positive tanker :Heartred
 
Takk for varme hilsener. Er jo glad for at det er nå og ikke om noen mnd, men allikevel tungt akkurat nå. Og som sist (4mnd siden) så ser der ut som kroppen ikke ordner opp selv så blir mest sannsynlig utskrapning igjen om et par uker :-( Og tankene spinner jo om alle eggene mine er dårlige og det er noe feil med meg.... Kroppen vil jo tydeligvis bli gravid men fortsatt barnløs....

Kjenner meg så godt igjen.
Er min 4. graviditet bare i år. Jeg ble lovet albyl E og progesteron neste gang.. men nå må jeg vente til de ser at det utvikler seg normalt. Føler meg så hjelpesløs!! Er nesten bedre å ikke bli gravid, opp og nedturene blir så enorme!

Er su utredet for habituell abort? Man kan bli det etter 3 SA. Jeg fikk sjekket det nå før denne graviditeten.

Heier virkelig på deg og vet hvordan det er! Bare kjipt og vondt! Men du må bare tro... at en dag er det din tur! Det går bra tilslutt❤️
 
Takk dere ❤️ Legen min sa det samme - at etter 3 sa/ma/bo så vil de gjøre en utredning.... men først må jeg abortere.... ellers blir det utskrapning om to/tre uker... jævligste er å gå og vente
Holder motet oppe men vil bare "få det ut" så vi evt kan prøve på nytt
 
Back
Topp