Takk for meg

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Da har jeg hatt en SA, skjedde på tirsdag og var i grunn aldri i tvil, men tenkte å vente på svar på hcg før jeg gav opp alt håpet.

Men nå skal jeg kreve en ordentlig utredning, antakelser blir ikke godtatt lengre, viser seg jo at jeg ble fort gravid med ivf så er nok egglederne, men de tok ingen lapraskopi så tenker at det er nok væske inni dem som har ødelagt for fosteret :(
Burde forlangt at de sjekket det først, men var så ivrig etter å komme igang. Men beste gang, da går det ;)

Ønsker alle andre masse lykke til og håper at dere får gå helt til termin, kanskje jeg ikke kommer så veldig langt bak dere ❤❤❤

Så trist. Lykke til videre. :)

Ånei!!! Det var utrolig trist å lese❤ Håper det blir full klaff for dere på neste runde! Jeg heier på deg!:) God bedring til deg og mannen/sambo❤

Huff, så forferdelig trist. :( ❤️

Husk at man vanligvis ikke finner en eneste årsak til abort, jeg har hatt fem aborter, og full utredning (faktisk på to sykehus), men man finner ingen årsak, så må faktisk bare håpe at det går bra.

Ønsker deg masse lykke til, neste gang går du til termin. ❤️

Ta vare på deg selv, håper du har gode mennesker rundt deg. ❤️

Huff, så forferdelig trist. :( ❤️

Husk at man vanligvis ikke finner en eneste årsak til abort, jeg har hatt fem aborter, og full utredning (faktisk på to sykehus), men man finner ingen årsak, så må faktisk bare håpe at det går bra.

Ønsker deg masse lykke til, neste gang går du til termin. ❤️

Ta vare på deg selv, håper du har gode mennesker rundt deg. ❤️

Ja, er klar over det, men har hørt at når man har tette eggledere så kan det være infeksjon eller væske i dem som kan ødelegge for et foster og gjøre det lettere å miste.
Så ønsker en lapraskopi før neste forsøk for å være sikker på at ikke det er grunnen, kan jo bare være uheldig, men vil ikke gjennom de 3 forsøkene for så å finne ut at egglederne må fjernes for at fosteret kan leve.

Får håpe de kan ta den raskt og at vi kan starte opp snarest mulig :-)

Ånei!!! Det var utrolig trist å lese❤ Håper det blir full klaff for dere på neste runde! Jeg heier på deg!:) God bedring til deg og mannen/sambo❤

Tusen takk for det❤ , han er på vei hjem fra jobb i full fart ;)

Ja, er klar over det, men har hørt at når man har tette eggledere så kan det være infeksjon eller væske i dem som kan ødelegge for et foster og gjøre det lettere å miste.
Så ønsker en lapraskopi før neste forsøk for å være sikker på at ikke det er grunnen, kan jo bare være uheldig, men vil ikke gjennom de 3 forsøkene for så å finne ut at egglederne må fjernes for at fosteret kan leve.

Får håpe de kan ta den raskt og at vi kan starte opp snarest mulig :-)

Ja, selvfølgelig! Jeg mente ikke at du ikke skulle utrede det nå, bare ville si ifra at det vanligste er at man ikke finner noe galt - og da er det vanligste at det går bra neste gang, heldigvis. ❤️

Håper du får utredning raskt og nytt forsøk rett etter! ❤️❤️❤️

Ja, selvfølgelig! Jeg mente ikke at du ikke skulle utrede det nå, bare ville si ifra at det vanligste er at man ikke finner noe galt - og da er det vanligste at det går bra neste gang, heldigvis. ❤️

Håper du får utredning raskt og nytt forsøk rett etter! ❤️❤️❤️

Takk for det ❤️
Håper også at det kan gå fort, dette var så kjedelig,
Får håpe at det er egglederne så jeg får en forklaring, er så skummelt å bare miste:(

Men som du sier så er det lurt å være forberedt på at det kanskje ikke er noen forklaring på det, 2 ganger kan vell enda være vanlig. Og hvis egglederne ser fine ut så må det nok bare vært tilfeldig at det ikke gikk

Takk for oppmuntring ❤:)

Takk for det ❤️
Håper også at det kan gå fort, dette var så kjedelig,
Får håpe at det er egglederne så jeg får en forklaring, er så skummelt å bare miste:(

Men som du sier så er det lurt å være forberedt på at det kanskje ikke er noen forklaring på det, 2 ganger kan vell enda være vanlig. Og hvis egglederne ser fine ut så må det nok bare vært tilfeldig at det ikke gikk

Takk for oppmuntring ❤:)

5 % av alle som prøver å få barn vil oppleve to ufrivillige aborter på rad. Så altså 1 av 20. Det er ganske vanlig altså. ❤️

Det er fryktelig skummelt å bare miste ja. :(

Mange varme tanker og gode klemmer herfra! ❤️

5 % av alle som prøver å få barn vil oppleve to ufrivillige aborter på rad. Så altså 1 av 20. Det er ganske vanlig altså. ❤️

To jeg kjenner mistet to ganger på rad, de har begge hvert sitt friske barn nå :) Så det kan gå helt fint og ja :)

Trist å lese Sanndy :(

Uff, ikke ålreit...jeg håper du blir tatt på alvor og at de sjekker opp før neste forsøk. Sender deg en stor trøsteklem :-)

Ånei så trist :( sender deg en stor klem <3 stå på ditt, og krev alt av både blodprøver og undersøkelser. Hos meg fant de ut at jeg har litt tjukt blod, og det fant de ut etter 3 mislykkede graviditeter :/
Lykke til videre :)

Stå på krava med å få utført lapraskopi og kanskje scratching? Absolutt verdt å prøve på:) Jeg har veldig stor tro på scratching ihvertfall :)

Huff, så trist!! :( Varme tankar til deg. Håpar du og mannen har mange gode folk rundt dykk. Lykke til vidare, håpar spiren klamrar seg fast heilt til mål neste gong! ❤️

Back
Topp