P Pottimor Andre møte med forumet 17 Aug 2015 #1 Fikk kraftige smerter i kveld og nå blør jeg som aldri før. Så da var det ikke meningen at vi skulle få et lite nurk denne gangen heller. Masse lykke til dere alle sammen!
Fikk kraftige smerter i kveld og nå blør jeg som aldri før. Så da var det ikke meningen at vi skulle få et lite nurk denne gangen heller. Masse lykke til dere alle sammen!
L Løvetanna86 Forelsket i forumet Aprillykke 2016 17 Aug 2015 #3 Off dette var trist å lese Masse lykke til videre ❤
N Niliel Glad i forumet Juliknøttene 2022 17 Aug 2015 #8 Huff, så leit. Mange gode klemmer og lykke til videre ❤
Ranukel Elsker forumet Aprillykke 2016 17 Aug 2015 #10 Veldig trist! Sender deg mange klemmer ønsker deg lykke til videre!
IrisM Elsker forumet 17 Aug 2015 #17 Så trist... Føler med deg! Er selv redd jeg mister igjen etter småblødninger siste dagene, men håper så inderlig enda. Det er så vondt å miste.
Så trist... Føler med deg! Er selv redd jeg mister igjen etter småblødninger siste dagene, men håper så inderlig enda. Det er så vondt å miste.
Malvinka Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna 2019 17 Aug 2015 #19 Uff. God bedring og masse lykke til.