Takk for meg!

Ikke avbestille timen, ta den og få en time til UL, kan være flere grunner til blødninger.
Ønsker deg og dine kjære masse lykke til og håper uansett å se deg her igjen snart.. klem

Oppdaget nettopp at jeg har begynnt å blø så da er det ikke noe å lure på lenger.
Da var både testen og magefølelsen riktig, er bare å avbestille legetimen da.

Tusen takk for all oppmuntring og støtte og masse masse lykke til videre
med de voksende magene, nyt tiden som kommer.

Klem fra meg.

Ikke avbestill timen!! Du burde få sjekket med UL uansett!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ikke avbestill timen!! Du burde få sjekket med UL uansett!

Må nok vente til jeg har sluttet å blø før det har noen hensikt
troppe opp der i morgen til UL når jeg nettopp har begynnt å blø
er det lite poeng i, så får nok få meg evt ny time når det har gitt seg.
Takk for omtanken :)

Må nok vente til jeg har sluttet å blø før det har noen hensikt
troppe opp der i morgen til UL når jeg nettopp har begynnt å blø
er det lite poeng i, så får nok få meg evt ny time når det har gitt seg.
Takk for omtanken :)

Kan hende det. Du må jo sjekke om alt har kommet ut eller ikke dersom det virkelig ikke er liv lengre. Men tenker også det kan være flere grunner til blødninger, og noen har jo til og med opplevd å bære to/tre og miste bare en av dem. Håper det går bra med deg :)

Legetimen kan du bare ta uansett. og Ul tar legen selv om du blør. Som de sier kan det være flere grunner til at du blør så iallefall få skjekka det ut :)

Er ikke så dumt med en legetime uansett, så får du sett grunnen til blødningen. Det er ikke noe problem med ul selv om man har blødninger. Fikk selv det da jeg mistet ved en tidligere anledning og jeg ville sjekke om det var noe uskyldig eller om fosteret var dødt... Nå var det riktignok det siste, men er veldig glad for at jeg tok den legetimen, så slapp jeg lure og tenke.... Jeg ville tatt den timen on jeg var deg, så kan du jo la legen avgjøre om det er nødvendig med ul? Lykke til uansett....

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville også gått til legen for å sjekke at noe ikke sitter fast som kan føre til infeksjoner og å få det bekreftet

God klem til deg ❤️

<3

Back
Topp