Takk for meg

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Da tar jeg å sletter hele profilen når jeg får svar fra en moderator om enkelte ting. Dessverre ble dette plutselig en ubehagelig opplevelse for meg og finner ett nytt forum. Sitter å griner og får ikke sove pga det. Og fordi jeg kommer til å savne og være her inne og ikke minst dere. Får håpe dette ordner seg på en annen måte så jeg kan være her inne. Men pga hormoner( dom jeg har sliti med siden fødselen) ser jeg litt mørkt på det akkurat nå.
 
Uff.. Håpe du finne ut av det så du kan bli her inne :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Da tar jeg å sletter hele profilen når jeg får svar fra en moderator om enkelte ting. Dessverre ble dette plutselig en ubehagelig opplevelse for meg og finner ett nytt forum. Sitter å griner og får ikke sove pga det. Og fordi jeg kommer til å savne og være her inne og ikke minst dere. Får håpe dette ordner seg på en annen måte så jeg kan være her inne. Men pga hormoner( dom jeg har sliti med siden fødselen) ser jeg litt mørkt på det akkurat nå.

Det hørtes ut som en vanskelig situasjon. Håper du ikke forlater oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så synd at du har hatt det tøft, håper det går bedre for deg snart :)
 
Høres ut som du har det vanskelig.vet ikke hva som er gale men ønsker deg lykke til videre om du sletter deg.klem

Gutt juli 2013 & Jente mai 2010
 
Huff dette hørtes ikke greit ut :(
Vet ikke hva som har skjedd, men håper det ordner seg <3
 
Jøss- forstår ikke din situasjon, men håper ikke du må forlate oss.

Lykke til videre uansett
 
Huff da! Er det noe vi kan hjelpe deg med? Ubehagelige situasjoner er ikke noe hyggelig. :(


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
 
Jeg fortsetter å være her. Men svarer minst mulig på ting som jeg kan få tilbake privat.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp