Takk for meg

frøken R-80

Drømmer om vårt første barn...
Var på tidlig UL tirsdag, og fikk den verste beskjeden en kan få...fosteret var dødt... Det hadde vært dødt i flere uker, men kroppen har ikke forstått det, og fortsatt å produsere hcg....ufattelig trist, meningsløst og uventet... Har nå vært gjennom cytotec kur, rier osv...venter på at alt skal bli borte så jeg kan se fremover igjen mot en forhåpentligvis rask ny graviditet... Lykke til alle sammen, og nyt tiden som gravid:-)

så trist :( en beskjed ingen fortjener:(
Lykke til med videre prøving, hold motet oppe :)

Off forferdelig beskjed, sender deg en god klem :)

En varm og god klem❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var fryktelig trist å lese:( Håper det går bra med deg på et vis. God klem sendes

Uff :( hvor langt på vei var du?

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥

Var 10 uker på vei...ikke helt gått opp for meg enda... Men takk for klemmer...varmer...

Uff :( sender en god klem her også ♥

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥

Akkurat vært igjennom det samme, var 11uker når det ble oppdaga. Ikke noe trivelig! Hos meg hadde det dødd ganske tidlig, men jeg var jo liksom i min ellevte uke. (Trodde jeg). Vi må tenke positive tanker og se fremover, dette skal vi klare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat vært igjennom det samme, var 11uker når det ble oppdaga. Ikke noe trivelig! Hos meg hadde det dødd ganske tidlig, men jeg var jo liksom i min ellevte uke. (Trodde jeg). Vi må tenke positive tanker og se fremover, dette skal vi klare :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Føler med deg! Og ja, det er viktig å prøve og se fremover...håper vi begge får oppleve denne nydelige tiden som gravide raskt igjen! Klem til deg

Back
Topp