Takk for meg :)

AB

Forumet er livet
Da fikk jeg telefon fra legen om at hcg hadde halvert seg på 3 dager. Så da mister jeg. Så da vil jeg bare takke for meg her på november og ønske dere lykke til med svangerskaps tida <3 Håper det går kjempefint med dere alle!

Uff så trist :( håper det etter forholdene går bra med deg Og at det klorer seg fast en spire hos deg når du er klar for det igjen. Sender deg en stor klem <3

:((( Det var kjempetrist å lese :( Håper du kommer deg gjennom dette triste på en bra måte, og at det ikke blir så altfor lenge til det sitter en ny spire :) Masse lykke til videre!

Takk <3 Har venta 4 år på en baby nå. Så er veldig klar for å prøve igjen :) jeg er heldig og har lett for å bli gravid så håper det klaffer snart igjen. Felle noen tårer i dag og kommer over skuffelsen og så prøve igjen :)

Regner med du får sjekket med ultralyd og..? Ei her inne fikk jo beskjed om at urin og blodverdier viste at hun ikke var gravid, men fikk positive nyheter på ultralyd i går... Føler utrolig sterkt med deg! Vet dessverre hvor ufattelig vondt det er å få en slik beskjed... :(

Takk NovemberMum:) Jeg får ikke ultralyd hvis ikke det blir vondere og større blødninger.

Ååånei, så trist :-( det er ikke noen god opplevelse, sender deg en stor klem og krysser fingrene for at spira sitter når dere er klare for det <3 *klemmepå*

Huff...det var trist å lese! Håper du kommer deg greit igjennom det, og at spiren setter seg fort igjen! Klem!

Huff så tragisk. Sånt er ikke morsomt!

Håper en spire sitter rakt igjen og at den da sitter i 9 mnd :-) Lykke til videre!

10 uker på vei i dag. Skulle visst gå over av seg selv. Takk for omsorgen <3

Åh nei!! :( Men er det ikke meningen at hcg skal gå ned etterhvert da?:scratch

Så trist, men jeg hadde stått på for å få UL. Kan være et lite håp, men greit å se om kroppen ordner opp selv eller ikke. Ble både medisinsk abort og så utskrapning på meg når jeg mista i uke 12 siden kroppen min ikke ordna opp selv. Har du mista før? Jeg gikk på en smell selv når jeg mista, gok tid før jeg var meg selv igjen også siden det tok lang tid før kroppen var slm før. Håper du raskt får en spire igjen som sitter 9 mnd!! Sender er klem i din retning

Så trist, men jeg hadde stått på for å få UL. Kan være et lite håp, men greit å se om kroppen ordner opp selv eller ikke. Ble både medisinsk abort og så utskrapning på meg når jeg mista i uke 12 siden kroppen min ikke ordna opp selv. Har du mista før? Jeg gikk på en smell selv når jeg mista, gok tid før jeg var meg selv igjen også siden det tok lang tid før kroppen var slm før. Håper du raskt får en spire igjen som sitter 9 mnd!! Sender er klem i din retning

Ja, jeg mista i 2007. Men da var det veldig vondt og masse blod og gørr. Hadde utskrpning en gang. Blødde kraftig i en mnd. Til jeg besvimte av blodtap ( på bursdagen min av alle dager) og ble kjørt med ambulanse til sykehuset for en ny utskrapning. Denne gangen har jeg blødd i 1,5 uke. Men mindre enn en vanlig mens og med milde smerter. Nå virker det som blødningen avtar heldigvis. Håper å slippe å blø så lenge.

Jeg vil egentlig bare gi deg en god klem, og ønske deg lykke til :-) Selv om det ikke gikk denne gangen, håper jeg du lykkes når du er klar for å prøve igjen :-)

huff, så utrolig trist.. håper at det ordner seg for dere selvom det ikke gikk denne gangen.. sender en varm klem <3

Så trist:( Håper spiren sitter snart igjen!

Back
Topp