Takk for meg!

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Det har vært koselig!
Men ultralyden på sykehuset i dag bekreftet magefølelsen.
Bitteliten slutta å vokse i uke 5. Jeg skulle vært i uke 11.
Heldigvis har vi ingen planer for påsken, slik at vi kan være hjemme og bare planlegge litt framover.
Ser ut til at jeg kanskje kommer meg til sør-Amerika til våren!

Neeeeei :( Så urettferdig! Håper det går greit med deg, iallefall så greit det kan gå. Absolutt ingen hyggelig nyhet :(

Ouoioi.. Huff så trist.. Sender masse gode tanker og en klem.

Åååå nei, så fryktelig leit å høre. Vondt!

Du får ha lykke til vidre også vil jeg sende over en haug med gode tanker og stor klem!
Dette var trist å lese.

Huff, dette vært fryktelig trist å lese :( Sender mange varme tanker og ønsker deg lykke til videre.

Huff så trist :( stor klem!
mistet selv nå nettopp, veldig tungt!... Skulle vært 12 uker nå... Begynte å blø for to uker siden...

:( det var jo ikke sånn det skulle gå :( Vi hadde jo ingen flere oktober-spirer å miste :(
Huff, ønsker deg all mulig lykke i framtiden, håper du får den reisen til sør-amerika du ønsker deg ;)

Så trist å høre! Håper dere får en god påske likevel, sikkert godt med noen fridager før hverdagen kommer igjen.. Ønsker deg alt godt!

Ånei.. Det var leit! :( sender deg en klem.. Lykke til videre! Sør-Amerika hørtes jo topp ut!

Takk, jenter :)

Ser ut til at vi ender i Peru... Eller kanskje Vietnam...
Vi fant ut at vi ikke skal bruke mer tid og energi enn nødvendig på hele greia (sånn bortsett fra Cytotec-kuren) og heller fokusere litt på alt vi trodde vi måtte utsette mange år sånn at babyen kunne bli stor nok til å huske at den var med på tur :)

Fysj a meg, det var dårlige nyheter. Det hadde jeg ikk trodd :( hadde du symptomer på graviditet? Stor klem til deg, du vil bli savnet :(

Huff, så leit :-( Håper dere får en fin vår og sommer, med reise og tankene på litt andre ting. Ønsker dere lykke til videre!

Sender deg en god klem! Kos dere på turer og håper lille spire sitter når dere igjen er klar for det :)

Uff, kjempetrist :( sender mange gode tanker og klemmer herfra også! Og lykke til videre.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

uff da det var kjempe trist å høre:( gode tanker og klemmer herfra også. Og lykke til videre.

Huff a meg.... Så utrolig trist. Men jeg liker at du tenker posetive tanker i negative tider. Kos dere masse på tur. Og lykke til videre.

Uff, så trist! Og alles mareritt..
Hadde du symptomer hele veien, eller var det noe annet som kunne fremstå som "bevis" annet enn UL?
Man er jo redd for det samme, og jeg synes det høres lenge ut og vente til OUL for å bekrefte/ avkrefte om noe slikt har skjedd. Det er jo ikke alle som får tidlig UL og kan sjekke det....

Stor klem til deg!!

Back
Topp