takk for meg

Vent med å melde deg ut til du vet sikkert! Gode sjanser for at dette har gått bra <3 Prøvd å få tak i lege i dag?
Klem <3

Ja har det, men ikke ledig time.
Skal prøve noen til.
Har tidlig ul neste tirsdag, men så lenge å vente.

Ja har det, men ikke ledig time.
Skal prøve noen til.
Har tidlig ul neste tirsdag, men så lenge å vente.
Ja, skjønner det er lenge :( Håper du klarer å få tankene over på noe annet så dagene går fort! Evt kan du også ringe og høre om de har en tidligere time. Evt at de kan ringe deg dersom de får en avbestilling :)

Ja, skjønner det er lenge :( Håper du klarer å få tankene over på noe annet så dagene går fort! Evt kan du også ringe og høre om de har en tidligere time. Evt at de kan ringe deg dersom de får en avbestilling :)

Ja de skal ringe dersom de får en ledig time før det.
Men på en måte så skjønner jeg ikke hvorfor jeg er redd, var jo bare en dråpe eller to med blod. Egentlig ikke nok til at det kan være en SA. Men...

Ja de skal ringe dersom de får en ledig time før det.
Men på en måte så skjønner jeg ikke hvorfor jeg er redd, var jo bare en dråpe eller to med blod. Egentlig ikke nok til at det kan være en SA. Men...
Om det ikke var mer ville jeg ikke bekymret meg så veldig. Eller, jeg gjør jo det selv da. Men jeg blødde litt sist gang, både friskt og brunt. Alt gikk bra. Mest sannsynlig går dette veien for deg også :)

Back
Topp