takk for meg

2008/2013/2014

Glad i forumet
Ser ut som det gikk gale denne gangen også. 5.gangen nå. Helt knust.

neiii???! huff.. sikker? ser jo det er mange som har blødd her :/ klem <3

*krysser finga*

Skal prøve å få ul i morgen. Men er det mulig å se noe på ul når jeg er 6 uker på vei?

uff så trist :-( sender den en stor klem.. og håper virkelig spiren sitter neste gang!!

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Dei ser foster på Ul fra uke 5.. lykke til!

NeiNeiNei!!!!
Jeg håper for dere at det bare er en blødning og ikke slutten på lille trille <3
Masse lykkestøv sendes din vei <3

Skal prøve å få ul i morgen. Men er det mulig å se noe på ul når jeg er 6 uker på vei?

Ringer du legevakta å sier du blår nå, så kommer du inn på UL i dag.
Jeg var på UL i går pga blødning. Trodde jeg var 6+5, men var vist ikke lengre enn 4-5 uker
å vi kunne gått se den lille klumpen. Ikke at det var så mye å se på, men så i allefall at det skulle bli noe

Huff :/ håper atlt står bra til og at det bare er en uskyldig blødning :)

Huff da. Håper på at det er en uskyldig blødning som flere her sier. Og hast deg til UL så blir du ihvertfall sikker.

Blir hysterisk når jeg ser blod. I dag når jeg våknet tørket jeg meg med et håndkle. Ikke fordi jeg hadde blødde eller noe, men bare for å være sikker på at det ikke var blod. Men det var det, litt slim med rødt i. Når jeg tørket meg kom det bittelitt, på størrelse med en femmer. Kom ikke mer enn det. Har kommet et par dråper brunt. Thats its . Skal bestille ul time i morgen. Håper at det var helt ufarlig.

Har du bare hatt spor av blod da? og ikke "blødning"? Slik aom med de andre gangene du har mistet?

Har du bare hatt spor av blod da? og ikke "blødning"? Slik aom med de andre gangene du har mistet?

Ja bare litt spor av blod, håper det ikke kommer mer... Så klamrer meg til håpet enda. Men er forberedt på at det har gått gale.
Tidligere har jeg blødd en del ja.

Ja bare litt spor av blod, håper det ikke kommer mer... Så klamrer meg til håpet enda. Men er forberedt på at det har gått gale.
Tidligere har jeg blødd en del ja.
Da krysser vi fingrene for at det har gått fint med den lille spiren <3

Back
Topp