Takk for meg:(

Knerten&Mamma'n

Betatt av forumet
HCG prøve nr 2 viste at nivået har gått ned og jeg har begynt å blø.den brune utfloden gikk over til friskt blod på onsdag kveld og nå er det mer,så alt håp er nok ute he:( Skulle ha jublet for å ha nådd 6.uke i går men i stedet så ble det en dag i senga med skuffelse og vondt,og i dag kom den endelige beskjeden på hcgprøven.

Har jo hatt det i bakhodet,særlig pga vår historie med sa og ma,men alikevel så var jeg positiv denne gangen.Jaja. Bedre lykke neste gang som legen min sa.

Ønsker dere masse lykke til med spirene deres!<3 tusen takk for alle gode ord,latterkuler og støtte dere har gitt meg:) Måtte alle spirene klore seg fast frem til juni<3 

Ååååneii ;(

Huff, det er så trist når slikt skjer.

Sender deg mange gode varme klemmer søte, å krysser fingre for at du blir fort gravid igjen, :D

Masse lykke til :)

Huff så trist:-( stor klem og lykke til

Uff det var trist... Håper dere får det til snart!! Trøsteklem

Huff, så trist! Trøsteklemmer fra meg :)

Å nei så trist. Håper du blir raskt gravid igjen og at spiren klorer seg fast i 9 mnd. Ta vare på deg selv. Klem

ÅNEI 

Så utrolig trist! Tenker på dere! Håper en ny spire sitter om ikke lang tid!!! Klemmer

uff trist :(

Håper en ny spire klorer seg fast og blir der i 9 mnd veldig snart! Lykke til!

Uff... Lykke til med neste prøving. Trøsteklemifleng! 

Neeei?!! Så veldig trist at det gikk sånn 
Kan du få noe hjelp tror du, siden du har opplevd dette flere ganger?
Håper i hvert fall inderlig at en ny liten spire bosetter seg så fort som mulig, og blir der inne tida ut <3 Klem!

Å nei så trist!! Masse lykke til videre!

Huff.. Det er så vondt og fryktelig trist når det gård den veien.. :( Dårlig gjort at noen av oss må gå gjennom det der så mange ganger.. Sender en god klem <3>

Back
Topp