takk for meg

Oida

Flørter med forumet
fikk hcg svaret i dag. gått ned fra 54 til 18. så er nokk ingenting der inne...Litt rart siden jeg ikke har blødning,masse symptomer å idag tok jeg en cb digital med ukeindikator å den viste gravid 1-2 uker. å ifølge nett så må man ha over 25 før den slår ut i det hele tatt...å var på mandag at hcg prøven ble tatt..burde jo nesten være på null nå i dag da...men iallefall..Så blir det ikke februar på meg...

Hæh?? Går det an å være gravid,men så er det ingenting der?? Nå ble jeg redd... 
Hva fikk jeg til å ta hcg-test? Burde man gjøre det?? så skummelt..
Er du helt sikker? 

Skrevet 08 april 2010 - 21:00 Den digitale trenger dobbelt så mye hcg i urinen for å slå ut. Den vanlige reagerer på 25, mens den digitale må ha 50. Dersom den vanlige ble svakt positiv i dag, vil jeg regne med at den digitale blir positiv innen to dager. fant teksten ovenfor når søkte på nett om testene... kan umulig ha hcg verdier på 18 mandag å i dag to døgn senere teste positivt på en test som ikke slår ut for er p hcg på 50 ...fått time til ul 10 juli. tenker jeg ber om ny hcg prøve i morgen bare for å se.

Jaa, gjør det!
Det der er jo kjempeskummelt..har aldri hørt om at det går an..uten å blø eller noenting :/ Eller er det det som er MA?
Offamei...håper du blir <3

i alle dager... håper de finner ut at de har tatt feil :D

kunne få ul idag omså,men den vil ikke gi noe mer svar siden jeg uansett er så få uker på vei om det er noe der inne....fristet til å be om ny hcg,men gidder ikke ringe mere..ikke noe jeg kan gjøre fra eller til uansett....så vaske,organisere å pusse opp i huset,feriere litt å vips så er 10 juli her å jeg kansje litt klokere..gyn sa at jeg skulle komme til timen uansett om jeg skulle bynne å blø eller noe. for va greit å ta ul å sjekke ståa...tenker jeg tar en ny cb digital test om ei uke..om jeg ikke blør før den tid...Havna langt nede i mørket når jeg fikk tallet..men har fordøyd det å går vidre på et vis....har en pakke til med pergo liggende å tenker det blir hardkjør på mannen frammover..hehe....

Det var trist å høre!:( håper det ordner seg for deg! Eg krysser alle fingre og tær for deg :)

Rare greier.... håpre de har tatt feil og at alt er likevel bra hos deg.

har søkt å lest å lest på nett å ser ut til at blodprøven sier alt. synker verdien så er det galt fatt.....usikker på om jeg holder ut til 10 juli gitt.....

huff, så trist! Og samtidig så rart?! Ville tatt en ny CB til neste uke for å sett... Rare greier at de skal reagere positivt når hcg-en er på 18... Uansett krysser jeg fingrer for deg! Lykke til hos gyn og med ny prøverunde. Klem

Back
Topp