Takk for meg:(

Joffen

Gift med forumet
VIP
Vi var på ul forrige onsdag og fikk indikasjoner på at noe var galt med babyen. Ville ikke si noe før vi hadde vært på ul i dag. Men det gikk som vi fryktet, fikk diagnosen bekreftet:( Lille gutten i magen har ryggmargsbrokk, vannhode og noe feil med lillehjernen...

Er en alvorlig diagnose og utfallet er usikkert, men uansett blir det 100% pleietrengende...Med så dystre utsikter, så ble vi "rådet" til å avbryte svangerskapet. Vi har tatt den tunge avgjørelsen med å følge rådet, så nå har vi en forferdelig tid i møte. Fødselen settes i gang i mrg med en tablett og vi blir innlagt på fredag for å føde normalt...Kan ikke forberede oss på noe sånt, det er helt umenneskelig å gjennomgå...

Masse lykke til videre med svangerskapet, jenter:)

Kjære deg! Så utrolig trist! Vet ikke hva jeg kan si.. Kondolerer.
Husk at du har lov til å sørge og bruke alle du har rundt deg til å støtte deg på i denne tunge tiden. Lykke til videre.

Jeg kondolerer, så forferdelig trist!

kaffikåno skrev:
Jeg kondolerer, så forferdelig trist!

:(

Unnimamma91 skrev:
Huff, har tenkt masse på dere <3
Er så ufattelig trist :(

å nei å nei, så forferdelig trist Stakkars dere, kan ikke tenke meg åssen en slik situasjon er, men grusomt, rett og slett... Ble skikkelig trist på deres vegne.
Ta godt vare på hverandre..

Trøsteklem herfra...

Åh :( Så forferdelig! Ord blir fattige.. *stor klem*

Uff, så trist! Kondolerer!!!!

Så ufattelig trist å høre :-(
Lykke til imorgen, og lykke til videre.
Stoor trøsteklem til dere!

Cicci79 skrev:
Uff, så trist! Kondolerer!!!!

Snuldra skrev:
Åh :( Så forferdelig! Ord blir fattige.. *stor klem*

så utrolig trist, er ikke det en venter når man ser frem mot og gleder seg til UL :( Ta vare på hverandre fremover

Unnimamma91 skrev:
Huff, har tenkt masse på dere <3
Er så ufattelig trist :(

Dette var forferdelig trist lesning.
Det er alle gravides mareritt og noe som ikke skal skje.. Sender alle gode tanker til deg og håper dere tar godt vare på hverandre fremover.
Ta gjerne turen innom her igjen hvis du orker. Vi støtter deg så langt vi kan...

Klem!

Så ufattelig trist!!!!!!!!!!Tårene rennee her..vet nesten ikke hva jeg skal si..men det er virkelig umenneskelig å måtte føde barnet..Store,inderlige og varme klemmer til dere alle tre..kommer til å ha deg i tankene..

Back
Topp