Takk for meg

Smørblomst14

Andre møte med forumet
Blir ingen februarbaby på meg. Har hatt en spontan abort, ble bekreftet på ul i går[:(]. Kunne ikke se noe i livmoren. Tatt hcg prøver også, den siste tatt i går var så lav at det regnes som negativt, så det er helt sikkert over.

Ønsker dere alle sammen lykke til videre[:)]

så trist[:(] lykke til videre, håper du snart får en spire som blir sittende.

ORIGINAL: *MaaD*

uff så leit å høre [:(] Håper spira sitter snart igjen og blir der i 9 mnd!
*klemmepå*

Utrolig trist, aldri kjekt når sånt skjer. Lykke til med fremtidig spire i magen din, som forhåpentligvis klamrer seg fast i 9 mnd

Det var leit å høre! Ta godt vare på hverandre! Håper en ny spire sitter om ikke så altfor lenge, og blir så lenge den skal![:)]

Å nei så trist [:(] Føler med dere! Kjempetrist å oppleve noe sånt [:(]
Ta vare på hverandre. Klem

uff så trist[:(] 

lykke til videre!! Håper spiren sitter ganske kjapt og vil holde seg i magen i 9 gode mnd'er[:)]

[&o] det var trist å høre. sender deg en klem jeg, og lykke til[:)]

Uff så leit Sender deg mange gode tanker...

Ånei!! Så trist å høre [:(] vet hvordan du har det nå. Men etterhvert vil det føles bedre, og du er klar til å prøve på nytt. Selv om det kanskje ikke føles sånn nå.... Klem. 

ORIGINAL: *MaaD*

Så ufattelig trist og høre!
Sender seg en stor trøsteklem!

Håper spira sitter igjen ganske snart!

Dette var veldig trist[:(]. Håper det går bra med dere!

[:(]

Så trist å høre![&o]

uff slike ting er alltid trist og en blir enormt lei seg og spørr hvorfor meg? dessverre finnes det ikke svar på det. Ta den tiden dere trenger før dere starter på nytt, et lite håp oppi dette er at som oftest er de fleste gravid igjen innen 3 mnd så lenge en har normal og stabile sykluser.

masse masse lykke til når ny prøving starter. klem

Back
Topp