Takk for meg. :(

Tonje71

Blir kjent med forumet
Da hopper jeg tilbake til forumet vi som har prøvd mer enn ett år. :( Graviditeten er utenfor livmor, og i dag kom det blødning. :( Sukk.

Kjempetrist[:(] Har ikke ord...men håper det går bra med deg etter omstendighetene...
Krysser alt jeg har for at ny spire sitter om kort tid...
*trøsteklem*

neeeeeeeeeeeeei... :(

åååhr... sinnsykt kjipt... :( har ikke ord lengre... :(

Huff, det var trist:(:( Håper det går bra etter omstendighetene og at spiren snart sitter igjen. Lykke til med prøvingen.

Å, nei..[:(]

Håper spiren sitter snart igjen..

ORIGINAL: Wembie

Kjempetrist[:(] Har ikke ord...men håper det går bra med deg etter omstendighetene...
Krysser alt jeg har for at ny spire sitter om kort tid...
*trøsteklem*

Nei og Nei! Det er urettferdig!
Ønsker deg alt godt og sender masse klemmer! Håper å se deg i terminforum igjen fort!

Så trist [&o] Urettferdig når dere som har prøvd lenge må rykke tilbake til start...
Håper spira sitter raskere denne gangen, og at det er din tur til å bli værende på et terminforum!

NEI!!!! FAAAADER ALTSÅ.....blir så sint, så urettferdig. Må du komme fort igjen på termin forum Tonje [:(]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så trist [&o] Urettferdig når dere som har prøvd lenge må rykke tilbake til start...
Håper spira sitter raskere denne gangen, og at det er din tur til å bli værende på et terminforum!

ORIGINAL: Stikkelsbæret

[:(][:(][:(]Så urettferdig!!!! [:'(][:'(][:'(]

Håper virkelig dere får ny spire fort og at den sitter som den skal i 9mnd!!!

Lykke til!!!

Så trist å lese dette. Lykke til videre...

ORIGINAL: prøverpånummer3

Huff, det var trist:(:( Håper det går bra etter omstendighetene og at spiren snart sitter igjen. Lykke til med prøvingen.

Så utrolig trist!
Håper spiren snart sitter igjen. Lykke til videre!

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Å, nei..[:(]

Håper spiren sitter snart igjen..

uff Håper spiren fester seg neste gang I livmoren!!

nei det var trist å høre! håper du bytter forum igjen snart! masse lykkeønskninger!

Back
Topp