Takk for meg, må skifte til mars forum...

tokris

Andre møte med forumet
Hei, hei er nok ikke den mest aktive her, men har vert innom og må takke dere for mange fine diskusjonsider. Godt å ha en plass til felles beskymringer og gleder.

Vi for vår del fikk jenta vår så alt for tidlig, jeg fikk akutt alvorlig svangerskapsforgiftning med HELLP, så de hadde ikke annet valg enn å ta hun med keisersnitt i uke 30, dvs for tre uker siden 13.mars, om jeg skulle overleve. Det går bra med oss begge, hun er vital, sterk med god vilje og kraftig lyd (når ho skrik), så alt i alt har vi vært heldig.

Dere som fortastt er junijentene får ha en god påske og lykke til med sommerbarna deres[:)]

Hilsen Tove

Så bra at alt er bra med deg og den lille! Ønsker dere masse lykke til videre =) Men kan jeg spørre deg om hvordan du merket at du hadde svangerskapsforgiftning?

Hvordan jeg merket at jeg var syk,- det sprøe er at jeg ikke gjorde det... hadde kontroll på mandag, da var alt bra. Jeg har hatt høytblodtrykk gjennom hele svangerskapet, så det overvåka de nøye, så fredagen hadde jeg ny time. De tok da blodprøver og alt var galt. Skyhøyt blodtrykk, eggehvite i urin og alle blodprøvene var dårlige. Det var HELLP, som var verst,- lite blod, leversvikt og lite blodplater... Så de måtte stablilisere meg før de kunne ta ho med keisersnitt, men det var visst nære på at jeg ikke omkom, og som sagt det sprøe var at jeg ikke følte meg unormalt syk.

Så vær obs, for jeg viste ikke hva HELLp var før for tre uker siden. Det eneste symtomet jeg i etterkant kan si at jeg har hatt er oppkast og noe vondt i hode, men såg ikke på det som unormalt når en er gravid. Så jenter ikke nøl med å ta kontakt med legen om dere kjenner at noe ikke stemmer for det kan være riktig så galt...

Så fint at alt gikk fint for deg og barnet..
Ønsker dere all lykke til, og god påske.

ORIGINAL: kiara07

oioi! Jaggu bra du hadde jevnlige kontroller!

Gratulerer med liten baby i hus! [:D]

Oi. Så bra at alt står bra til! Lykke til videre! 

ORIGINAL: Helene Burugle

signerer og ønsker dere masse lykke til fremover!! Håper du får oppdatert oss inni mellom da...[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

signerer og ønsker dere masse lykke til fremover!! Håper du får oppdatert oss inni mellom da...[;)]

Signerer disse jeg

Signerer denne og ønsker dere masse lykke til videre.[:D] Klem

Så fint at det gikk bra med dere begge!!! [:)] Høres utrolig skummelt ut da, at det kan skje så fort noen ganger er helt utrolig [&:]

Gratulerer med lille jenta di!

Så utrolig letta jeg ble da jeg leste at dere var kommet til uke 30!! Ohh, det var godt at dere var kommet såpass langt!!

Godt at de følgte med deg og tok action da de så tegnene. Har en veninne som fikk HELLP og havnet i koma.. Barnet ble tatt med katastrofe-snitt. Både hun og barnet overlevde, men barnet fikk CP.

Ønsker dere masse lykke til videre!

klem

ORIGINAL: RenathePro

Så fint at det gikk bra med dere begge!!! [:)] Høres utrolig skummelt ut da, at det kan skje så fort noen ganger er helt utrolig [&:]

Gratulerer med den lille. Godt å høre at alt går fint med dere. Lykke til med den lille og god påske[:D]

ORIGINAL: Marifrøken

Gratulerer med den lille. Godt å høre at alt går fint med dere. Lykke til med den lille og god påske[:D]

Signerer.[:)]

Back
Topp