Takk for meg! Lykke til videre...

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Da har vi fått bekreftet at hcg ikke stiger som den skal lenger, og sammen med kraftige kramper og koagler så er dessverre slaget tapt denne gangen...

Ønsker dere andre masse lykke til videre! Håper det blir terminspirer på resten av dere! ❤️

Så trist :( Håper en ny spire sitter kjapt! Lykke til!

Å nei, dette var skikkelig trist å lese om!! :( Håpet sånn for deg. Bra det ikke er ex-u hvert fall, sånn at du beholder eggleder og at kroppen ordner opp selv. Håper å se deg tilbake igjen på et gravidforum snart!!

Så trist Lykke til videre og håpe det klaffer fort igjen ❤️

Å nei!!!! :( dette var ikke det jeg ville lese. Masse lykke til til deg også!! <3 klem

Veldig trist!
Lykke til videre! Vær sterk <3

Ånei :crybaby2
Så kjipt, hadde virkelig håpet at dette skulle gå bra :(

Jeg mistet også etter første ivf-forsøk, var masse tull helt fra dagen jeg testet positivt, var ikke gøy i det hele tatt bare veldig tungt, var redd og lei meg hele tiden og visste ikke hvordan det skulle gå, 4+6 gikk det galt og jeg var helt knust, vi hadde ingen egg på frys heller, men så under 4 uker etter SAen så satt jeg med en ny positiv test i hånda :-) så vi klarte det helt på egenhånd mens vi ventet på at mensen skulle komme sånn at vi kunne starte med nytt forsøk:-)
så nå venter vi vår lille mirakel baby i juni og alt vi har vært igjennom er så verdt det :-)

Vi hadde prøvd i 3 år uten å lykkes før ivf-forsøk i august, så føler at det er et bevis på at alt er mulig og at det er en mening med det meste som skjer :-)
Håper min historie kan gi deg litt håp :-)

Mange, mange gode klemmer sendes din vei ♡ ♡ masse lykke til videre.
Dette skal nok gå bra til slutt ♡

Så leit, hadde håpet det skulle ordne seg for deg:( Fikk også beskjed i dag om at løpet etter all sannsynlighet er kjørt. Vi får få motet opp etterhvert og treffes inne på "før svangerskapet" om ikke lang tid:) Stor klem

Uff så trist :( lykke til videre! Håper dere får det til om ikke altfor lenge!

Åånai så uretferdigt! Dette var ikke grett, vi skulle til 23 juni sammen :-( lykke til videre! <3 håper du snart blir gravid igjen og gullklumpen sidder til termin<3

Uff! :( Det var veldig trist å høre! :( Lykke til videre, heier på at det klaffer snart!

Skikkelig urettferdig :(

Tusen takk alle sammen! Dere er virkelig fantastiske mennesker som jeg setter stor pris på! ❤️

Her virker det som at limboland ikke er helt over allikevel dessverre! Hcg hadde i går kun steget fra 268 til 293 på ca 9 timer, og vi fikk beskjed om at dette med stor sannsynlighet betydde at hcg var på vei nedover igjen... I går blødde jeg nesten ingenting utover kvelden. Tok derfor en ny digital i dag som fortsatt viste 2-3 med sterkere streker inni, og deretter en ny strimmeltest som også var sterkere enn både den i går og i forigår! Har derfor tatt nye prøver i dag, og venter i spenning... Med tanke på at stigningen var såpass dårlig i går er jeg igjen livredd for en ex-u! Nå er jeg så følelsesmessig og fysisk utmattet, at nå håper jeg at jeg får et klart svar snart!

miksw0.jpg

Kjære deg, håper du får et klart svar snart! Må være forferdelig å gå rundt å ikke vite.. ❤️

Kjære deg, håper du får et klart svar snart! Må være forferdelig å gå rundt å ikke vite.. ❤️
Tusen takk, søte deg! ❤️ Er fullstendig vrak nå! Har grått så mye at det kjennes ut som at det er tomt... Grusomt å få litt håp igjen for så at det smadres fullstendig litt senere, så litt håp og så ny nedtur... Nå klarer jeg ikke mer!

Back
Topp