Takk for meg jenter...

Sikrima

Andre møte med forumet
Ul idag viste at fosteret døde for noen uker siden. Har vært gjennom både ma og sa før, og tenker at dette er naturens gang. Det jeg synes er mest trist er egentlig at jeg har gått gravid i alle disse ukene og må igjennom de samme usikre ukene en gang til om vi skulle bli gravide igjen...

Sist jeg hadde ma fikk jeg utskrapning, men denne gangen fikk jeg sånne stikkpiller. Ligger nå på sofaen og venter på at det skal starte....

Slo meg når jeg satt på legekontoret og ventet på ul at jeg ikke følte meg gravid... Har hatt litt rosa utfloden her og der, mest om jeg har trykket, men ikke blødd.

Lykke til med sporene deres, jeg kommer nok sterkt tilbake ;)

Så trist. Masse lykke til videre!! Klem

Huff så trist å høre :( håper spiren sitter fort igjen og den klamrer seg fast i 9 mnd. Stoooor klem <3

stor klem!

Så trist :( lykke til videre :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det var trist å høre, lykke til videre :-)

Sååå trist!!! Gått å høre at du ikke har mistet motet!!!!

Lykke til

Så trist :-( lykke til videre :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så trist :( Jeg vet godt hvordan en MA oppleves, og det er ikke noe særlig lett. Etter min tredje bestemte jeg meg for å få ul annenhver uke for å forhindre at jeg går altfor lenge. Dermed har jeg feks sett alt ok i uke 7, mistet uke 8 og oppdaget det i uke 9. Mye "bedre" enn som første gang hvor jeg oppdaget det i uke 12 og mistet uke 8.

Jeg ønsker deg masse lykke til med både det du skal gjennom nå, og tiden fremover.

Så trist! :/ masse lykke til videre, håper spiren sitter neste gang :)

Back
Topp