Takk for meg jenter

Littlå

Glad i forumet
Fikk komme inn til tidlig Ul idag, og det var ingen hjerte som slo i magen min[:(]
Så da blir det ny Icsi behandling til høsten.

Lykke til videre jenter!!

[:(][:(][:(] så trist!!

har ikke ord.. men ta vare på hverandre i denne tunge tiden, og håper det klaffer igjen snart[:)]

Det var trist å høre:( Ta vare på hverandre og så håper jeg at du blir gravid på neste forsøk:) Lykke til.

Og stooooor trøsteklem:)

ORIGINAL: Camilla!

[:(][:(][:(] så trist!!

har ikke ord.. men ta vare på hverandre i denne tunge tiden, og håper det klaffer igjen snart[:)]

ORIGINAL: Leyah

Det var trist Littlå [:(]
Krysser fingrene for at det lykkes til høsten for dere !!!

Signerer[:(]

Finner ikke ord...

mulig vi sees på ass bef igjen [:(][:(][:(]

Lykke til snupp...

NEI, fy fader altså, så urettferdig [:(] Så lei meg på dine vegne vennen, håper av hele mitt hjerte neste icsi blir fulltreffer og du slipper å oppleve noe som dette igjen. Masse trøsteklemmer

Ikke noe gøy!!!!

Dere får ta godt vare på hverandre i den triste tiden.... å gjøre dere klar for ny prøving... neste gang er npok en fulltreffer!!! [;)]

Ble trist på deres vegne nå[:(] Ta godt vare på hverandre i tiden framover og lykke til med neste forsøk.

ORIGINAL: FruStina

NEI, fy fader altså, så urettferdig [:(] Så lei meg på dine vegne vennen, håper av hele mitt hjerte neste icsi blir fulltreffer og du slipper å oppleve noe som dette igjen. Masse trøsteklemmer

sign

Nei, ikke du!!! Fy søren så dårlig gjort og urettferdig!!! [:(]

[&o][&o][&o]

Så leit [:(]

hva betyr Icsi?

Håper det går bra med deg da, og at det går bedre neste gang[:)]

icsi er en metode for prøverør......

vi er/var endel langtidsprøvere her.....

Nei [&o] Så trist, Littlå.
Håper inderlig at neste forsøk ender bedre for dere.
Ta godt vare på hverandre.

Så utrolig trist Littå. Det finnes ingen ord... Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Krysser fingrene for at det er din tur til høsten og at du snart skal få den etterlengtete babyen din. Det har du så vel fortjent. Skal følge med deg vet du, og håpe at det snart er din tur snuppa. Stor trøsteklem...

Back
Topp