Takk for meg! Enda en MA.

LB85

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Sånn, da var det over for denne gang for min del.

jeg hadde sånn troa denne gangen (for første gang siden første graviditet i 2015). Jeg ble til og med uvel for første gang i noen av mine graviditeter.

jeg så hjerte, sterkt og normalt i uke 7+1. I dag, 2 uker senere så vi 7+3 uten hjerte (selvfølgelig).

Er så møkk lei av å miste. Men gynekologen jeg har gått til denne gangen er spesialist på fertilitet og fødsel , og skal kjøre full utredning, noe ikke sykehusene vil gjøre før jeg har mistet en gang til etter denne. Helt sykt. Dette var men 5 graviditet hvor jeg har 1 fullgått svangerskap.

lykke til videre, jenter. Dere har en flott tid i vente! Jeg konmer sterkere tilbake en annen gang :Heartbigred
 
Kondolerer så mye, det var utrolig synd :( det er i det minste godt å høre at du kommer til å få skikkelig oppfølging fremover. Jeg krysser fingre for at det ordner seg for deg! :Heartred
 
Huff så leit... :( Stor trøsteklem til deg. Lykke til med utredning, håper du får noen svar og kan finne ut av noe som kan hjelpe.
 
Dette var trist å lese
Føler sånn med deg, det er så vondt å miste. Må være helt grusomt når det skjer flere ganger.

Du har kanskje fått støttemedisin før, men hvis ikke kan du kanskje høre med gynekologen om du fx kan få lutinus, ovitrelle som hcg støtte og fragmin. Bare et lite tips❤️

Håper dere får en baby neste gang. Trøsteklem❤️
 
Åå, dette var triste nyheter :( ønsker deg masse lykke til videre og håper du får god oppfølging videre. :Heartpink
 
Så trist! Lykke til med utredning. Håper du får noen svar!
 
Huff så trist:(krysser fingrene for at du ved hjelp av gynekologen får en frisk og rask liten baby i armene snart.❤
 
Å så fælt. <3 Styrkeklem for tiden nå og i fremtiden sendes dere.
 
Så trist <3 mange klemmer sendes din vei
 
Back
Topp