Takk for meg[emoji173]

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Det ble et kort opphold for meg denne gangen. Hcg var målt på 10, så det er nok over. Tusen takk for gode ord og ønsker. Håper dere alle får er fint og laaaaangt svangerskap der alle kommer i mål med novemberspirene. Syns det er nok som har forlatt novembergruppen nå! [emoji173] heia heia!

Så trist :( lykke til videre:Heartred

Stoooor klem til deg [emoji173][emoji173] masse lykke til videre, håper spiren sitter fort igjen!

Så trist :( Mange klemmer til deg <3

Sende dæ gode klæmma å lykke til videre på vegen [emoji173]

Å nei, det var leit! [emoji17] Håper i hvert fall at det at det skjedde så tidlig gjør at du snart er i normal syklus igjen! Masse, masse lykke til med videre prøving, uansett om dere bestemmer dere for å hoppe over desember eller ikke. [emoji173]

Tusen takk [emoji173] håper det ikke blir så lenge til neste gang :)

sender en god klem <3

Neeei!!:(:(:( Det var ikke dette jeg ville lese når jeg gikk inn hit i dag:( Håper det går bra med deg og at det klaffer raskt for dere igjen!:hug013

Neeei!!:(:(:( Det var ikke dette jeg ville lese når jeg gikk inn hit i dag:( Håper det går bra med deg og at det klaffer raskt for dere igjen!:hug013

Nei, kjipt måte å starte dagen selvom jeg var forberedt på det. Det går helt ok egentlig, siden det var så tidlig. Tusen takk [emoji173]

Back
Topp