Takk for meg desverre

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Da er det vel bare å takke for meg, begynte å blø i kveld å testen som var sterk forleden var nesten blank nå :(

Tror muligens jeg har hatt el noe senere enn antatt ettersom testen var blank dagen før det som skulle være ikm å akkurat synlig på ikm så tror vi kaller dette en kjemisk.

Ønsker resten av dere masse lykke til videre å håper ingen flere må forlate gruppa nå :Heartred

Masse lykke til❤ dette var skikkelig trist :(

:Heartred
Da er det vel bare å takke for meg, begynte å blø i kveld å testen som var sterk forleden var nesten blank nå :(

Tror muligens jeg har hatt el noe senere enn antatt ettersom testen var blank dagen før det som skulle være ikm å akkurat synlig på ikm så tror vi kaller dette en kjemisk.

Ønsker resten av dere masse lykke til videre å håper ingen flere må forlate gruppa nå :Heartred
Så trist å høre! :( Håper du blir tatt godt vare på!:Heartred

Trist å høre, håper det lykkes for dere neste gang! :Heartred

Takk for alle lykkeønskninger :Heartred

Dere har vært en fin gjeng og henge med!

Siden dette er andre nedtur i år etter MA
i sommer tar vi en pause nå til over nyttår med prøving å håper det går bedre neste gang.

Takk for alle lykkeønskninger :Heartred

Dere har vært en fin gjeng og henge med!

Siden dette er andre nedtur i år etter MA
i sommer tar vi en pause nå til over nyttår med prøving å håper det går bedre neste gang.
Alle gode ting er 3:Heartred ønsker dere en fin jul og lykke til videre! Ta vare på deg selv!

Back
Topp