Takk for meg, damer.

Animor

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hei damer.

Da må jeg dessverre takke for meg.
Antagelsene mine stemte, og TUL i går viste at jeg har hatt en MA. Utvikling stoppet i uke 5.
I tillegg fant legen en sjelden tilstand som skaper blødning i livmoren. Neste uke blir derfor operasjon av dette slik at vi forhåpentligvis kan beholde livmor. Deretter blir det utskrapning. Jeg prøver å holde motet oppe, og håper en spire sitter snart.

Jeg ønsker dere alle masse lykke til i tiden fremover :Heartred
 
Sender seg en stor klem!❤
Ta vare på deg selv, og håper spiren sitter hele veien neste gang!
 
Så trist :(
Håper operasjonen går som den skal
 
Så trist :-( Lykke til videre:Heartred
 
Uffda..! Håper operasjonen går bra, og at det blir baby om ikke lenge for deg også. :Heartred
 
Dette var trist! :( ta vare på hverandre, sender over en klem!:Heartred
 
Trist å høre at det gikk slik med deg også :( Lykke til med operasjonen, og krysser fingrene for at alt går godt neste gang :Heartred
 
Tusen takk for gode ord alle sammen. Det var vondt å se at vi hadde mistet vår tredje spire på under ett år, og fryktelig vanskelig å høre at vi kanskje aldri får muligheten senere.
Nå håper jeg med alt jeg har at operasjonen går bra slik at vi kan prøve igjen.
Jeg skal heie dere andre i mål fra sidelinjen, og sende gode vibber til dere som dessverre også har opplevde å miste ❤️
 
Huff, så trist å lese. Håper de får gjort det de skal, og at det gir dere gode odds for å prøve igjen med velykket resultat❤️
 
Huff, så uheldige dere skulle være.. :( Håper operasjonen går bra og at dere til slutt får litt babylykke <3
 
Joiner denne tråden nå, og takker for meg jeg og.
Har uten tvil hatt en komplett spontanabort i dag. Helt greit, har gått 2 uker i usikkerhet nå, og det har vært verre enn å faktisk vite at det gikk galt nå.
Ønsker dere andre masse lykke til med svangerskap og det fine dere har foran dere❤️
 
Back
Topp