Takk for meg <3

Dette var forferdelig trist å høre.:sad010Ser vi hører til samme sted. Tenker på deg.:Heartred

Vi fødte en englegutt 16+4. Dette kom som et sjokk. Hjertet slo dagen før :Heartbigred Vi er helt knuste nå og det gjør så vondt. De vet ikke årsaken, og alt så jo så fint ut.
Dette gjorde så vondt å lese, ufattelig smertefullt å i det hele tatt tenke på. Sender varme tanker til deg :Heartred

Det verste man kan oppleve:sad010Vær åpen og ærlig med hvordan du har det til de rundt deg. De fleste har ikke opplevd det samme selv, og det vil være vanskelig for dem å skjønne hvor stor sorg man sitter med. Mange vet ikke hvor stor babyen faktisk er på den tiden heller, at alt er ferdig utviklet, at den lille mangler kun lengde og vekt. Mange kan tro at det «bare» er et bittelite foster, og at det ikke er noe å sørge over… Men så er det jo faktisk sånn at det er et lite barn, deres barn, deres gutt, deres baby :Heartred Jeg håper de rundt deg er der for deg, at de tør å møte dine følelser.

Vi mistet jenta vår 14+5, i november i fjor. Jeg la ut et innlegg om det på FB, og linket samtidig til nettsiden «et barn for lite», hvor jeg anbefalte de å lese. Der står det så mye fint og viktig.

Sender en stor klem til deg. Tenker på deg og englegutten din :Heartred

Så grusomt. Håper dere har gode folk rundt dere som tar vare på dere i tiden fremover. Stor klem til dere :Heartred

Utrolig trist... Håper dere har god støtte i hverandre og nettverk.
Varme tanker sendes deres vei :Heartpink

Helt forferdelig at dette skulle skje med dere. ingen ord som hjelper nå. Håper dere har hverandre sammen i sorgen :Heartred
Sender mange gode tanker:Heartred

Så utrolig trist:arghh: ta vare på hverandre, sender gode klemmer :Heartred

Back
Topp