Takk for meg... <3

*KristineS

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
På fredag hadde jeg sykt vondt i magen på morgenen, det gikk over så tenkte ikke så mye mer på det. På lørdag begynte jeg å blø, det kom bare mer og mer.. Var mindre på søndag, men fortsatt blod..blør enda.. Var på ul i sta, og der var det ikke liv :(
Vil bare takke for meg, det var et kort men koselig opphold :)

Masse lykke til alle fine, vakre, morsomme damer her inne med små knerter i magen sin <3 Kos dere med de små <3
Vi vil prøver igjen og forhåpentligvis kan jeg melde meg inn i en annen 2016 gruppe snart <3
 
Uff, <3 Lykke til med snart ny spire som skal sitte. Mistet en gang jeg og, men to måneder senere satt spiren, og fikk verdens beste datter. Er så glad det ble som det ble selvom det var vondt med en gang. Pass på deg selv.
 
Så trist å høre! :( føler med deg! Håper neste spire sitter raskt, å den holder seg der frisk å fin i 9 mnd! Sender deg en god klem <3
 
Ånei! Nå synes jeg det er mange som forsvinner her i fra :( Stor klem til deg <3 Og lykke til videre!
 
Så trist :( masse lykke til videre <3
 
Nei og nei så trist kjære deg :( <3 sender deg en god klem og håper spiren sitter fort igjen <3
 
Så trist :Heartred
 
Takk for det <3 Det er veldig trist, føler virkelig på det., men om det uansett skulle skje så er jeg glad for at det skjedde så tidlig!
 
Takk for det <3 Det er veldig trist, føler virkelig på det., men om det uansett skulle skje så er jeg glad for at det skjedde så tidlig!
Du sier noe der asså, skal det skje så er det best når det er tidlig! Men uansett så er det forferdelig trist at det skjer. Unødvendig faktisk!
Sender deg en skikkelig god klem:Heartred
 
Mange klemmer tid deg. Håper det klaffer igjen snart <3
 
Back
Topp