Takk for meg …

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Da endte det nok en gang med kjemisk for meg.
Var og tok blodprøve nr. 2 i dag for måling av hCG og gikk på do etter blodprøven.
Da var det friskt rødt blod i bindet.

Jeg er helt knust :sad010
Spesielt med tanke på at mannen har sagt at dersom det ikke gikk denne gangen ønsker han ikke å prøve igjen.
Ønsket om 1 til er så utrolig sterkt hos meg… samtidig kan jeg ikke tvinge han hvis han ikke vil.

Masse lykke til alle sammen.
Håper dere alle får søte små til neste sommer :dummy1::dummy:
 
Last edited:
Da endte det bok en gang med kjemisk for meg.
Var og tok blodprøve nr. 2 i dag for måling av hCG og gikk på do etter blodprøven.
Da var det friskt rødt blod i bindet.

Jeg er helt knust :sad010
Spesielt med tanke på at mannen har sagt at dersom det ikke gikk denne gangen ønsker han ikke å prøve igjen.
Ønsket om 1 til er så utrolig sterkt hos meg… samtidig kan jeg ikke tvinge han hvis han ikke vil.

Masse lykke til alle sammen.
Håper dere alle får søte små til neste sommer :dummy1::dummy:
Dette var forferdelig leit. Sender meg mange klemmer! :Heartred Håper du og mannen din kan snakke om dette for det er så viktig at begge blir sett og hørt. Det legger jo ganske mye press på deg hvis du har en tidsfrist for når spiren må sitte og - mtp at dette er noe vi ikke kan kontrollere selv..
 
Da endte det bok en gang med kjemisk for meg.
Var og tok blodprøve nr. 2 i dag for måling av hCG og gikk på do etter blodprøven.
Da var det friskt rødt blod i bindet.

Jeg er helt knust :sad010
Spesielt med tanke på at mannen har sagt at dersom det ikke gikk denne gangen ønsker han ikke å prøve igjen.
Ønsket om 1 til er så utrolig sterkt hos meg… samtidig kan jeg ikke tvinge han hvis han ikke vil.

Masse lykke til alle sammen.
Håper dere alle får søte små til neste sommer :dummy1::dummy:
Ååå dette var trist å lese :sad010 Du kommer til å bli savnet i gruppen :Heartred
Håper du og mannen får snakket ordentlig sammen om dette!!
 
Dette var forferdelig leit. Sender meg mange klemmer! :Heartred Håper du og mannen din kan snakke om dette for det er så viktig at begge blir sett og hørt. Det legger jo ganske mye press på deg hvis du har en tidsfrist for når spiren må sitte og - mtp at dette er noe vi ikke kan kontrollere selv..
Ååå dette var trist å lese :sad010 Du kommer til å bli savnet i gruppen :Heartred
Håper du og mannen får snakket ordentlig sammen om dette!!
Fortalte det til mannen og han sa (uten noen form for overtalelse fra meg) at vi prøver igjen neste måned… så det var hvertfall et lyspunkt.
 
Back
Topp