Takk for koselige uker..

stjernebarnet

Elsker forumet
Jeg skrev jo tidligere at jeg ikke fikk kontakt med legekontoret, vel...jeg ble ringt opp kl. 15 av en dame derfra. Hun beklaget og sa at testen viste at jeg ikke var gravid, at jeg mest sannsynlig hadde hatt en SA på torsdag [:(] Jeg hadde ikke trodd det, men jeg begynte faktisk å gråte i telefonen. Hun visste ikke hva godt hun skulle si til meg, annet enn at vi fikk håpe det gikk bedre neste gang. Satt å gråt helt til mannen kom hjem..[:(]

Vet at det ikke er så mye å gjøre, men det som gjør det ekstra sårt er at jeg ringte i dag tidlig og da sa de at jeg VAR gravid, bare at testen var litt svak. Jeg var over 5, og legen hadde skrevet at jeg var gravid. 5.5 timer etterpå bli jeg ringt opp og får kontrabeskjed og da sier de at testen min var en 2...ikke vet jeg...[:(]

Vil bare takke alle dere fantastiske januardamer! Jeg hadde gledet meg sånn til å bli bedre kjent med dere. Men nå håper jeg at jeg er den siste som må skrive denne triste beskjeden. Resten av spirene må klore seg fast. Dere kommer nok til å få det kjempekoselig sammen! Og det er ikke fritt for at jeg kommer til å snike litt når terminene nærmer seg. Vi gir ikke opp, vi har lyst på en liten bror eller søster til gullgutten vår og vi håper at det ikke er lenge til det sitter.

Maltesers: Det var ikke lenge vi fikk være sladrevenner, men jeg håper at du finner en ny en [:)]

Med det takker jeg for meg.

Klemmer til dere alle sammen

Så innmari trist [:(] Håper du føler deg bedre snart, og at en ny spire sitter raskt...

klemmepå

ORIGINAL: mokkenikke88

[:(][:(]kjempe trist å høre[:(][:(]
Du må ha masse lykke til videre!
Klem

signerer denne. Vet ikke hva jeg skal si.
Sender trøsteklemmer også.

Kjempetrist![:(] Håper dere kommer fort igang igjen, så du kan melde deg inn i et nytt terminforum og BLI der[:)][:)]
Sender deg en klem!

[&o][&o] trist, men lykke til neste gang.

Uff og uff. 
Det er ikke lett å skulle si noe i slike situasjoner, men håper at spira klorer seg fast neste gang[:(]
Nå får dere ta vare på hverandre!

Å nei, nå ble jeg så lei meg[:(][:(] Huff, det var triste nyheter[:(] Håper at dere tar godt vare på hverandre disse dagene og at du snart kommer deg inn i et terminforum[:)] Lykke til med prøvingen vennen[:)]

huff nå fikk jeg tårer i øynene her! masse lykke til videre!

herregud så trist dette er [:(] har ikke ord, så lei meg på dine vegne, men håper du får nye plass i terminforum snart igjen

Trist at du ikke kommer til å være her inne hos oss [&o]
Håper det ikke er lenge til vi kan snike på deg heller - på et nytt terminforum [;)]

Nei å nei stjernebarnet..d va veldig trist å høre!![:(]

Som de andre; masse lykke til videre og ta vare på hverandre!

Åh, kjære kjære deg snuppa!![:(][:(]
Dette er så trist! Syns du var en kjempehyggelig sladrevenn så lenge det varte!!
Håper virkelig at spiren sitter i 9 mnd neste gang!!
Stooore trøsteklemmer fra meg!!

Neeeei, ikke du også!!!![:(][:(][:(]

Nå syns jeg det er skremmende mange som forsvinner[&o]

håper du kommer deg fort inn igjen i et terminforum!!

ORIGINAL: Frøken S

Kjempetrist![:(] Håper dere kommer fort igang igjen, så du kan melde deg inn i et nytt terminforum og BLI der[:)][:)]
Sender deg en klem!

[:(][:(][:(]

Back
Topp